Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt V Hotel WARSAW spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
V Hotel Warsaw zlokalizowany jest w zielonej, wschodniej części Warszawy tuż przy Wiśle i Moście Siekierkowskim. Wybór miejsca nie był przypadkowy - bliska odległość do centrum miasta oraz świetny węzeł komunikacyjny pozwalają na swobodne przemieszczanie się po całej Warszawie. V Hotel Warsaw to miejsce, gdzie gościnność nabiera zupełnie wyjątkowego znaczenia, a świat biznesu idealnie łączy się z prywatnością podróży.
Hotel oferuje przestronne, nowocześnie wyposażone, ale i szykowne pokoje, będące idealną przystanią po dniu pełnym pracy. Pokoje gwarantują komfort i spokój, a przy tym posiadają indywidualny charakter i kameralny klimat. Goście mogą wybierać między standardowymi pokojami 2-osobwymi, pokojami typu premium oraz apartamentami z panoramicznym widokiem na centrum Warszawy. Każdy pokój jest klimatyzowany, wyciszony, wyposażony w wygodne łóżko, pojemną szafę, sejf, mini bar, biurko, fotel, TV, Wi-Fi, gniazdko USB oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dodatkowo w pokojach typu premium dostępna jest wypoczynkowa sofa, a apartament składa się z osobnego pokoju dziennego i sypialni. W komfortowej łazience z prysznicem Goście znajdą ręczniki, kosmetyki, suszarkę do włosów oraz lustro do makijażu.
W hotelu V Hotel Warsaw znakomicie działa autorska restauracja Wisła. W tygodniu roboczym dostępne są wczesne śniadania już od godz. 6 rano, istnieje także możliwość zamówienia śniadania bezpośrednio do pokoju. Restauracja i bar wyróżniają się nowoczesnymi kartami i dbałością o podniebienia Gości.
Gości biznesowych zainteresować mogą świetnie wyposażone i przestronne sale konferencyjne z widokiem na centrum Warszawy. Nowe centrum konferencyjne jest komfortowe i wielofunkcyjne, składa się z aż dziewięciu sal multimedialnych.
Hotel posiada także znakomicie wyposażoną siłownię, całodobową recepcję i bagażownię oraz duży parking, częściowo zadaszony.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
24 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
36 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
45 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Odbudowana po zniszczeniach wojennych Warszawa ma wiele do zaoferowania. Nie tylko jako stolica Polski, ale też prężnie rozwijające się miasto. W jego centrum efektownie rozrasta się strefa biznesowa z okazałymi drapaczami chmur. W ostatnich dekadach powstały atrakcyjne placówki muzealne, zadbano o przestrzeń zieleni miejskiej oraz koryta Wisły. Stworzono dzięki temu wiele dogodnych miejsc spacerowych. Warto pamiętać o parkach, choćby najbardziej znanym, czyli Łazienkach Królewskich. Spacer w Parku Łazienkowskim powinien być obowiązkowym punktem wizyty w Warszawie – to jeden z najpiękniejszych kompleksów ogrodowych w kraju. Centralną część parku zajmuje Pałac na Wyspie – letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Atrakcje Warszawy, które warto odwiedzić:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: V Hotel Sp. z o.o., ul. Kosmatki 8, 03-982 Warszawa, NIP: 9522199258
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest V Hotel WARSAW. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!