Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
3649 zł/os.
7 298 zł
Sousse Pearl Marriott Resort & Spa (ex. The Pearl Resort & Spa)
8.6
1 opinia
4.0
523 opinie
8.6
1 opinia
4.0
523 opinie
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w Sousse, ok. 3 km od centrum miasta, ok. 18 km od lotniska w Monastirze, ok. 50 km od lotniska w Enfidhi
Plaża
Ok. 50 m od hotelu, przejście przez promenadę, plaża piaszczysta, publiczna,
Parasole i leżaki płatne
HOTEL - 222 pokoje w 8-piętrowym budynku, 24h recepcja, lobby, windy, kantor, parking, 2 restauracje, 1 restauracja a'la carte (płatna), 2 bary
Płatne: 5 sal konferencyjnych, pralnia, room-service
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
Pokoje
Typu Standard - ok. 24 m2, dla max.3 osób (2 osoby dorosłe, możliwość jednej dostawki; 2+1)
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka) Inne dostępne pokoje:
Typu Superior z bocznym/frontalnym widokiem na morze dla max. 3 osób (2+1)
Typu Executive z bocznym/frontanym widokiem na morze dla max. 3 osób (2+1)
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 2 baseny zewnętrzne,
Parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, ręczniki kąpielowe za kaucją, basen kryty, siłownia, lekkie animacje
Płatne: zabiegi w centrum SPA
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Cena zawiera / nie zawiera
Cena zawiera:
• Obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta. UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2 - 4 TND za noc/os; hotele 3 - 8 TND za noc/os; hotele 4 i 5- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2-osobowy std
2 dorosłych
Superior z bocznym widokiem na morze sup ssv
2 dorosłych
Executive z bocznym widokiem na morze exe ssv
2 dorosłych
Executive z widokiem na morze exe sv
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 298 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
5.0
Idealne do celów biznesowych.
Wybrałem ten obiekt jako ostateczność do odwiedzenia w celach biznesowych. Poprzednia wizyta w innym obiekcie niedaleko, dużym żółtym budynku, bardzo mnie rozczarowała.
Muszę powiedzieć, że byłem zaskoczony. Obsługa jest nienaganna.
Po pierwsze, żadnych nieprzyjemności przy zameldowaniu, wszystko było gotowe, a mój pokój był dokładnie taki, jakiego prosiłem.
Zarówno obsługa pokoju, jak i sprzątanie są bardzo wydajne, szybkie i profesjonalne.
Hotel oferuje wiele udogodnień, które spełniają wymagania biznesowe. Co ważniejsze, w przeciwieństwie do innego miejsca, nikt w kostiumie kąpielowym w kształcie banana nie będzie cię mył, gdy prezentujesz się przed potencjalnymi inwestorami.
Zarówno restauracje Soho, jak i stołówka hotelowa są dobre. Szef kuchni Kareem robi wszystko, aby zadowolić klientów.
Biuro Meistera Muhammada świadczy usługi na najwyższym poziomie i ma niesamowite oko orła na wszystko, co się dzieje wokół. Choć może to być niepokojące, możesz być pewien, że przy najmniejszym dyskomforcie ktoś zapyta cię, czy czegoś potrzebujesz.
Zespoły są bardzo świadome przestrzeni i inteligentne. Komunikują się z nami wzrokiem i gestami, i naprawdę miło jest obserwować ten balet ludzi, którzy wykonują całą tę niewidoczną pracę wokół ciebie bez dźwięku.
Wiem, że wydaje się to dziwne w kontekście hotelu pięciogwiazdkowego. Ale zauważysz, że inne opcje hoteli pięciogwiazdkowych w okolicy sprawiają, że ta uwaga jest istotna:
Ten hotel jest niesamowicie czysty. Higiena jest najwyższym priorytetem. A obsługa klienta jest równie ważna.
Na pewno wrócę tutaj na moje przyszłe podróże służbowe.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej