5 112  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
15
basen
teren hotelu
basen
teren hotelu
basen, beach bar

9.3

8 opinii

4.5

5482 opinie

Opis oferty

Region: Costa BlancaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK851681

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel RH Princesa położony jest w Benidorm, w odległości 350 metrów od lokalnej plaży Levante. Alicante jest oddalone około 45 km. Bary i restauracje znajdują się tuż obok hotelu, supermarket w odległości krótkiego spaceru. Lotnisko oddalone jest o 65 km.

Wyposażenie:

Goście zakwaterowani są w 226 pokojach. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy minigolfa i golfa. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu darta, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą studio fitness, tenisa stołowego i bilard. Obiekt dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa, łaźnia turecka, salon piękności i solarium. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. Program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, superior, dwuosobowy

2 dorosłych

All inclusiveSuperior
Zakwaterowanie2024-12-11
Wykwaterowanie2024-12-18
5 112 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka5 112

Cena całkowita

5 112
Zaliczka płatna teraz1 482
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 13

X7330XQlindah

Opinia z serwisu Tripadvisor

Kwiecień 2024 ·

Singiel

Dodano: 07.04.2024

3.0

Zdecydowanie nie dla mnie!

Szczera recenzja. Podróżowałem z Tui i nie zostaliśmy odwiezieni do hotelu, ale zatrzymani daleko w dół wzgórza i za rogiem. Zajęło mi 15 minut, żeby tam dotrzeć, ciągnąc walizkę i przechodząc przez ruchliwą ulicę i wspinając się na wzgórze. Potem trzeba to zrobić, żeby zostać odebranym w drodze powrotnej. Całkowicie niedopuszczalne, biorąc pod uwagę, że jest się w autobusie ponad godzinę po wąskich, pagórkowatych uliczkach. Całkowicie zła organizacja, to tylko oszczędzanie pieniędzy i nie w najlepszym interesie klientów. Choć hotel twierdzi, że to wina Tui, a nie ich. (Co akceptuję)

Potem do hotelu. Recepcja jest mała w porównaniu do rzeczywistego rozmiaru hotelu, bez miejsca do siedzenia, długa kolejka, czekałem 30 minut, żeby powiedziano mi, że moje pokoje nie jest gotowy o 14:30. Musiałem czekać do 16:00 na pokój. Dostałem pokój i był jak cela więzienna. Mały kwadratowy pokój, łóżko przy ścianie. BRAK balkonu. Brak pakietu powitalnego informującego, jak działa hotel. Wszystkie pokoje jednoosobowe znajdują się z tyłu hotelu, z widokiem na plac zabaw, gdzie dzieci krzyczą cały dzień do północy. Bardziej sensowne byłoby umieszczenie placu zabaw tam, gdzie są pokoje rodzinne. Żaden pokój jednoosobowy nie ma balkonu, brak miejsca do suszenia ręczników itp., mimo że zapłaciłem więcej za pokój niż para dzieląca pokój podwójny. Całkowicie nie do zaakceptowania. Choć hotel twierdzi, że to wina Tui, a nie ich. (Co NIE akceptuję)

Poprosiłem o pokój z balkonem na niższym piętrze i powiedziano mi, że mogę zostać przeniesiony na inne piętro 4 dni później, ale ten sam pokój bez balkonu. Byłem gotów zapłacić za pokój z balkonem, ale powiedziano mi, że hotel jest całkowicie zapełniony i mogę zostać przeniesiony tylko do innego pokoju jednoosobowego. Winda była koszmarem do użytku i ciągle trzeba było czekać w kolejce, żeby się dostać.

Powinien być zewnętrzny bar, który nie otwierał się do 11:00, a potem zamykał się o różnych porach w ciągu dnia lub nie było obsługi, więc trzeba było długo czekać, żeby być obsłużonym, albo trzeba było iść do głównego baru. Zewnętrzny bar nie serwował żadnego jedzenia. Powinna być dostępna przyczepa serwująca jedzenie, jednak była otwarta tylko 2 dni, gdy tam był hiszpański święto. Zapytaliśmy, dlaczego jest zamknięta i powiedziano nam, że nie było wystarczająco osób w hotelu, żeby ją otworzyć. Jednak powiedziano mi, że hotel jest pełny i dlatego nie mogłem dostać pokoju z balkonem. Ktoś tu nie mówi prawdy!!!

Ten hotel nie jest jak większość hoteli all inclusive, nie ma bufetu z przekąskami, do których można sięgnąć przez cały dzień, jak zwykle. Jest tylko tosty albo hot dogi w barze, które nie są zbyt apetyczne. Nawet jeśli masz opaskę all inclusive, musisz wciąż pokazać kartę pokoju za każdym razem, gdy jesteś w restauracji albo barze, żeby dostać napój, albo nawet poprosić o wodę, jeśli zapomnisz karty, personel się obraża. Każdy pracownik, który czyta twoją kartę, zna twoje imię i numer pokoju, z czym nie czułem się komfortowo.

Jedzenie było w porządku, nie genialne i niewiele wyboru. Sałatki, pieczywo i desery miały ogromny wybór w porównaniu do właściwego dania głównego. W niektórych wegetariańskich daniach było smak ryby, a w zupie z soczewicy były kości. (co jest całkowicie niedopuszczalne) Kolejka w restauracji była bardzo długa i gorąca, czekając na jedzenie.

Byłem all inclusive silver, napoje były w porządku w porównaniu do niektórych all inclusive. Rozrywka była całkowicie kiepska, jedno słowo, żeby to opisać. Dzieci krzyczały i tańczyły na scenie o 23:00, mimo że po godzinie 21:00 nie powinno być dzieci na scenie. Ratownicy nie przestrzegają konsekwentnie zasad, niektórzy łamią zasady dla kogoś, kiedy im pasuje. Hotel jest hotelem rodzinny i skierowany głównie do małych dzieci. Co jest świetne dla tych rodzin. Nie ma miejsca na spokojny czas. Nie ma gdzie usiąść i poczytać albo napić się czegoś bez słyszenia krzyków.

Chcę jasno powiedzieć, że uwielbiam hotele rodzinne, jednak nie ten. Byłem w znacznie lepszych hotelach 3-gwiazdkowych, które obsługują każdy rodzaj rodziny. Jedynym dobrym punktem są pracownicy w restauracji, którzy są bardzo przyjaźni i mili. Jednak personel baru, recepcji i personel w spa zapominają, że to my utrzymujemy ich w pracy. Nie jestem zadowolony z hotelu i nie odwiedziłbym go ponownie. Na pewno nie poleciłbym go żadnym podróżującym samotnie.

Podróżuję samotnie od ponad 15 lat i ten hotel był zdecydowanie najmniej przyjazny. Nie poleciłbym też żadnym brytyjskim rodzinom odwiedzającym ten hotel, gdy jest hiszpańskie święto. Byłem wielokrotnie ignorowany przez personel w barze i pominięty. Skarżyłem się w recepcji. Ale nic się nie poprawiło.

Na stronie internetowej hotelu jest napisane, że hotel dba o każdego indywidualnie. Ja zdecydowanie tego nie doświadczyłem. Bardzo rozczarowany sposobem, w jaki zostałem potraktowany. Skarga również wysłana do Tui.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

13°C
7°C
16°C
9

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej