2 513  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
19
teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
basen
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen

5.5

14 opinii

3.5

1855 opinii

Opis oferty

Region: wyspa MaltaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK853033

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - porto azzurro aparthotel:

Hotel położony jest w Xemxija. Plaża Golden Bay znajduje się 3 km od hotelu. W okolicy znajduje się kilka restauracji, barów, sklepów i lokali rozrywkowych. Odległośc od lotniska (MLA) to około 24 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1995. Obiekt oferuje naszym gościom 110 pokoi. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizor, sejf, telefon, bezprzewodowy Internet (odpłatnie). Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Opcjonalnie dostępne są pokoje z oddzielnymi sypialniami.

Część pokoi wyposażonych jest w aneks kuchenny, lodówkę,

Kuchenkę gazową, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy golfa oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Nurkowanie to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Studio fitness i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, zabiegi masażu i solarium. Hotel oferuje również program rozrywkowy przeznaczony dla dorosłych gości.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. +++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280 - 450 PLN.

•Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2024-10-13
Wykwaterowanie2024-10-20
2 513 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka2 513

Cena całkowita

2 513
Zaliczka płatna teraz729
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 19

Zablokowanych opinii: 7
Sharon B

Opinia z serwisu Tripadvisor

Maj 2024
Dodano: 13.05.2024

1.0

Fałszywie reklamowane na wielu stronach

Daleko od idealnego zakwaterowania dla mnie, nigdy bym tam nie został. Po prostu ze względu na fałszywą reklamę bardziej niż cokolwiek innego..kiedy rezerwujesz wakacje z oczekiwaniami z tego, co przeczytasz i przyjdziesz, aby odkryć, że to nieprawda, jest to bardzo rozczarowujące. Fałszywie reklamowane na większości stron z wakacjami, w tym na własnej stronie! Reklamowane jako posiadające bar i restaurację. Przybyłem. Brak baru, jest on trwale zamknięty. Restauracja otwarta tylko na śniadanie, a pracownik poradził mi, abym tam nie jadł dla własnego bezpieczeństwa! Nie jestem pewien, skąd mieli wszystkie te zdjęcia jedzenia. Inny gość poinformował mnie, że było naprawdę okropne i prawie nic tam nie było, nawet kawałka owocu. Brak lunchu ani kolacji w restauracji. Nie miałem spotkania powitalnego, a w pokoju nie było żadnych informacji o niczym innym niż plan ewakuacji na tylnej stronie drzwi. Nawet musiałem prosić o znak nie przeszkadzać. Gdybym wiedział, że nie sprzątają pokoju do czwartego dnia, nawet bym o to nie prosił, ale w czwartym dniu, gdy go usunąłem, nadal go nie posprzątali, więc musiałem prosić o więcej ręczników, ale zostały mi one dostarczone. Pierwszej nocy musiałem pójść do recepcji, aby zapytać, gdzie jest pilot do telewizora, abym mógł spróbować zagłuszyć hałas innych gości. Pracownik spojrzał krótko w górę, zgarbiony w fotelu, potem zwrócił wzrok na swój telefon komórkowy i całkowicie mnie zignorował, dopóki nie powiedziałem przepraszam! Zgłosiłem skargę na hałas, ponieważ byłem mu wystawiony przez 4 godziny. Trzaskające drzwi, przesuwanie mebli, zgrzytanie po podłodze. Dosłownie słyszałem rozmowy ludzi słowo w słowo. Nie ma żadnej izolacji dźwiękowej i duże szczeliny pod drzwiami daleko od przepisów przeciwpożarowych. Gdy powiedziałem, że chciałbym porozmawiać z kierownikiem, odpowiedź, którą dostałem, brzmiała tak, tak, to jest do bani, prawda, więc nawet pracownik zgadzał się! Następnie dodał... czego się spodziewasz po 3 gwiazdkach. Na pewno jakieś uprzejme uwagi o tym, aby prosili innych gości o rozważność podczas pobytu w zakresie zanieczyszczenia hałasem, byłoby przynajmniej początkiem. Najlepsze było to, że po przyjeździe musiałem zapłacić 5 euro za podatek środowiskowy! Śmieszne, biorąc pod uwagę, że środowisko, w którym się znajdowałem, było dalekie od idealnego. Hotel był reklamowany jako z widokiem na basen lub morze. Dostałem widok na brudny zaułek pełen betonu i ogólnego gruzu. Większość personelu recepcji wydawała się mieć złe nastawienie i nigdy nie widziałem uśmiechu przez cały czas, kiedy tam byłem. Plakietki z imionami lepiej spersonalizowałyby rzeczy dla gości, ale czułem, że był tam ogromny przeszkoda i loteria, czy kiedykolwiek dostaniesz to, o co prosiłeś. Aby dostać się do pokoju, trzeba było skorzystać z windy lub schodów..windy były ledwo wystarczająco duże dla mnie i walizki, bardzo klaustrofobiczne, gdyby miała się zepsuć, prawdopodobnie dostałbym hiperwentylacji ze stresu! Ostatecznie zaoferowano mi pokój na parterze, który nie był lepszy, a właściwie jeszcze głośniejszy, zwłaszcza że nocny personel recepcji chętnie siedział tam przez całe godziny poranne rozmawiając z gośćmi z wzmocnionymi głosami, które rozbrzmiewały przez cały obszar do mojego pokoju. Dzwoniący telefon był wyraźnie słyszalny, a rozmowy. Pewnego ranka około 4 rano, słyszałem wyraźną rozmowę między członkiem personelu recepcji a gościem i prawie wyszedłem i dołączyłem, ponieważ i tak zostałem do tego zmuszony. Apartamenty/hotel znajdują się na szczycie wzgórza. Nie ma sensu, jeśli jesteś niepełnosprawny lub masz dzieci w wózku. Zrobiłeś sobie krzywdę! Nie miałem wyboru, musiałem robić zakupy w sklepie osiedlowym na dole wzgórza, ponieważ nie było sklepu w hotelu, tylko automat z napojami. Najmilszą rzeczą w hotelu był kawa w automacie z napojami. Sklep osiedlowy wykorzystywał wygodę z wysokimi cenami, a potem musiałeś nieść torby z zakupami z powrotem na wzgórze! Jedyną dobrą rzeczą związaną z przeniesieniem się na parter był fakt, że nie musiałem wtedy nosić zakupów po schodach, ponieważ nie zamierzałem już korzystać z tej windy. Aby znaleźć tańsze jedzenie, musisz złapać autobus do miasta i poza zatoką. Bilety autobusowe kosztują pięć euro w obie strony, ale podobno jeśli idziesz na dworzec autobusowy, możesz kupić tygodniowy bilet za 25 euro. Dowiedziałem się o tym od innego gościa. Był tam miły bistro/kawiarnia, uroczy personel i jedzenie, ale kosztowało prawie 20,00 euro za posiłek każdego dnia. To samo dotyczy restauracji włoskiej trochę dalej w górę drogi. Pokoje są nędzne i wyglądają na zmęczone. Nawet nie mogłem otworzyć jednej zasłony, ponieważ sprzączka wydawała się zacięta i zbyt wysoko, aby dosięgnąć, tak samo jak klimatyzacja, ponieważ nie było pilota, więc ostatecznie ją wyłączyłem sięgając górną szczotką do włosów i zostawiłem ją wyłączoną. Pokój był stosunkowo czysty, ale podstawy łóżka były kompletnie brudne, a materac był jak spanie na marmurowym blacie i poplamiony. Twardy jak skała! Deska sedesowa była źle żółto zabrudzona z tyłu i ciągle kapała, a lodówka ciągle buczała, co było w tym samym pokoju, gdzie spałem. Przemyłem talerze itp., ponieważ nie ufam, że były czyste według moich standardów, po tym, jak zniósłem z powrotem na dół wzgórza produkty do czyszczenia kuchni. Wybrałem opcję samodzielnego wyżywienia, ponieważ minęło wiele lat od kiedy to zrobiłem. Może to pasuje do wielu innych, ale na pewno nie dla mnie, zwłaszcza że prawdopodobnie kosztowało mnie to tyle, próbując przetrwać przez tydzień i zmuszając do płacenia wygórowanych cen tylko po to, aby zjeść. Zrobiłem rejs promem i odwiedziłem inne rejony, więc nie zostałem zniechęcony, ponieważ to piękny kraj. Po prostu nie wróciłbym do tego hotelu i w tej lokalizacji, ponieważ tam prawie nic nie ma. Chyba że będziesz cały tydzień jeździć promem lub autobusem, to tam jest tylko basen bez baru przy basenie, ponieważ TEN tez był zamknięty. Brak parasoli wokół basenu. Tylko rdzawe metalowe ramy, a nie parasolowy obraz, który widzisz na stronach internetowych. ZNOWU jesteś zmuszony iść i błagać personel recepcji o przenośny. Ręczniki basenowe są płatne jednym euro z kaucją pięciu euro. Nie ma znaków proszących gości o względność wobec innych, ale są znaki wokół basenu mówiące, że nie wolno jeść i pić wokół basenu, więc oczekuje się, że wrócisz do swojego pokoju po napój! Pewnego dnia wokół basenu, gość na trzecim piętrze otworzył swoje szklane drzwi na patio, tylko po to, aby zobaczyć, jak roztrzaskały się przed jego oczami i spadły na podłogę. Szkło wszędzie, w tym deszcz na balkon poniżej. Oczekuje się, że oddasz klucz za każdym razem, gdy opuszczasz hotel, a następnie stoisz w kolejce lub czekasz, aż skończą rozmowę telefoniczną, aby odebrać klucz po powrocie. Oczywiście z przepisów przeciwpożarowych, chociaż pewnego ranka alarm przeciwpożarowy został aktywowany około 6 rano, budząc mnie. Nikt nie ewakuował się, a gdy poszedłem do recepcji, aby zobaczyć, co się dzieje, powiedziano mi, że ktoś spalił tost i nie mogli wyłączyć alarmu. Jaki jest sens oddawania klucza za każdym razem, gdy wychodzisz, aby przestrzegać przepisów przeciwpożarowych, gdy sami nie przestrzegają przepisów przeciwpożarowych i nie wiedzą, jak dezaktywować alarm. Hotel/apartamenty mają duży potencjał. Dekoracje są ponure i posępne. Personel wygląda na zdołowanego i czasami niegrzeczny. Basen kryty ma większość płytek brakujących i nie pachniał czysto. Jest to w porządku na szybkie 3 dni, a ja bym w ogóle nie powiedział, że jest odpowiedni dla rodzin z małymi dziećmi, nie ma tam dla nich nic, nawet musisz złapać autobus na plażę. Nie miałem pełnego snu przez cały czas, kiedy tam byłem.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Mgarr ix-Xini 13 km w linii prostej od hotelu
Mgarr ix-Xini to niewielka, odosobniona zatoczka z kamienistą plażą, otoczoną zapierającymi dech w piersiach klifami. Oprócz zachwycających widoków, w pobliżu tego miejsca można znajduje się również wieża strażnicza z 1661 roku, której pełniła funkcje obronne przed zagrożeniem nadciągającym od strony morza. Miejscówka ta jest także bardzo popularna wśród nurków, bowiem podwodny świat oferuje tu mnóstwo atrakcji, jak np. ukryte u podstawy klifów jaskinie, koniki morskie czy zatopiony wrak promu "Xlendi". W Magrr ix-Xini przed laty kręcone były sceny do dramatu romantycznego "By the Sea", w którym główne role zagrali - Angelina Jolie oraz Brad Pitt. W lokalu na plaży można zobaczyć zdjęcie aktorki z jej podpisem.

Zobacz więcej

Mgarr ix-Xini

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
22°C
21°C
23°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź