5 345  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
20
obiekt, teren hotelu, basen
recepcja / lobby
basen
restauracja
obiekt

8.9

3 opinie

4.5

970 opinii

Opis oferty

Region: Riwiera TureckaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK589745

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Kurort oferuje łącznie 322 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie kompleksu znajduje się również biblioteka. Do dyspozycji gości jest garaż z miejscami parkingowymi. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona i babysitting. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie gości dostarczone mogą być dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się minibarek. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest prasa do spodni. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego i minigolfa. Windsurfing i aerobik wodny dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, badminton, bilard, dart, squash i aerobik. Ośrodek wczasowy oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym saunę, łaźnię turecką, zabiegi terapeutyczno-lecznicze, hydroterapię i anti-ging, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, dyskoteka, miniklub i night-club.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to opcja all inclusive i All-Inclusive Special. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci. Polecamy również przekąski.

Turcja - wjazd i pobyt:

Miło nam poinformować, że obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój, standardowy, dwuosobowy, ekonomiczny

2 dorosłych

All inclusive plusEkonomicznyStandardowy
Wylot
09:55
14:40
KTW · 11.12 (Śr.)Katowice
AYT · 11.12 (Śr.)Antalya
Przylot
08:00
08:55
AYT · 18.12 (Śr.)Antalya
KTW · 18.12 (Śr.)Katowice
5 345 zł
za pokój

Pokój, standardowy, dwuosobowy, od strony morza

2 dorosłych

All inclusive plus51/od strony morza
Wylot
09:55
14:40
KTW · 11.12 (Śr.)Katowice
AYT · 11.12 (Śr.)Antalya
Przylot
08:00
08:55
AYT · 18.12 (Śr.)Antalya
KTW · 18.12 (Śr.)Katowice
5 470 zł
za pokój

Pokój rodzinny, standardowy, 2 sypialnie, boczny widok na morze

2 dorosłych

All inclusive plusBoczny widok na morze51/pokój rodzinny2 sypialnie
Wylot
09:55
14:40
KTW · 11.12 (Śr.)Katowice
AYT · 11.12 (Śr.)Antalya
Przylot
08:00
08:55
AYT · 18.12 (Śr.)Antalya
KTW · 18.12 (Śr.)Katowice
6 706 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

PERI Parking Garaże Premium, Wolności 18, 42-625 Pyrzowice

350
za 1 auto
1 auto
Data od
11.12.2024
Data do
18.12.2024
350
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka5 345

Cena całkowita

5 345
Zaliczka płatna teraz1 550
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 8

Drvaycay

Opinia z serwisu Tripadvisor

Maj 2024
Dodano: 07.05.2024

4.0

Ładny hotel

Hotel Melas Lara to doskonały hotel. Czy poszedłbym tu ponownie? Tak, zrobiłbym to. Byłem już wielokrotnie w kilku hotelach w Turcji, więc porównuję te doświadczenia z innymi. Przeczytałem pozytywne komentarze na temat jedzenia, i mogę to potwierdzić. To jeden z najlepszych hoteli pod względem jakości jedzenia. To, co wyróżnia ten hotel, to to, że jedzenie we wszystkich restauracjach jest świeżo przygotowywane. Na przykład, podczas śniadania, jajecznicę robi się naprawdę mieszając wiele jajek. W większości hoteli do suchych składników dodaje się wodę. Inne dania są również świeżo przygotowywane, z dużym wyborem i pysznymi smakami. W głównej restauracji, każdego wieczoru jest inny motyw. Był tam także motyw azjatycki, i na przykład podawano sushi. Gdyby Japończycy zobaczyli to sushi, wypowiedzieliby wojnę Turcji. Było naprawdę źle przygotowane. Wskazówka: trzymaj się motywów, w których się wyróżniasz. Jednakże, motyw turecki był absolutnie pyszny. Wszystkie dania były przepyszne i stanowiły wizytówkę tureckiej kuchni. Przy basenie jesteś obsługiwany, a jedzenie jest przygotowywane na zamówienie. Tam również dostajesz najświeższe jedzenie. Na plaży jedzenie również jest przygotowywane na zamówienie, i również jesteś obsługiwany. Jest także codzienny bufet z donerem, ryżem, sałatkami, itp. Prawdą jest, że jedzenie z bufetu często bywa letnie, a czasem zimne. Dotyczy to również restauracji. Wygląda na to, że nie potrafią utrzymać jedzenia w cieple. Czasami nie ma także oznaczenia, co jest czym, co może być dość irytujące dla osób z alergiami. Ale jeśli chodzi o mnie, to nadal jest to zdecydowanie najlepszy hotel pod względem jedzenia. Restauracje a'la carte zapewniły mieszane doświadczenia. Restauracja turecka była fantastyczna. Naprawdę pyszna! Jednak restauracja z owocami morza była rozczarowaniem. Ryba była przegotowana, a menu nie było dobrze skomponowane. Widok jednak był spektakularny. 80% personelu jest naprawdę super przyjazne i naprawdę bardzo się starają dla ciebie. Bardzo słodcy i prawdziwi. 15% po prostu wykonuje swoją pracę, a 5% jest naprawdę bezwartościowych. Ludzie za barem przy basenie nigdy się nie uśmiechają. Co za ogromna różnica w porównaniu do innych pracowników, którzy ciężko pracują i biegają dla ciebie. Kocham dobrą kawę i zobaczyłem w barze w holu, że mają profesjonalną maszynę do kawy, gdzie można zrobić kawę mieloną z odpowiednim ciśnieniem. Zapytałem, czy mogę dostać kawę z niej. Ostatecznie dostałem kawę z maszyny Nescafé z informacją, że obie maszyny są takie same. Wydawało się raczej, że barman nie chciał robić dodatkowej pracy, ponieważ jako miłośnik kawy, nie można mnie przekonać, że są takie same. Z tego powodu mogę nie wrócić do hotelu. Dodatkowo, wieczorem często piłem bezalkoholowe koktajle. Często piłem mojito, a moje dzieci miały inne koktajle. Nie wiem, jak to robią, ale nigdy nie miałem dwa razy tego samego mojito. Raz nawet dostałem z alkoholem, bardzo źle! Od tego momentu zawsze najpierw próbowałem koktajle moich dzieci. Ale w każdym razie, nigdy nie zatrzymałem się w hotelu w Turcji znanym z koktajli, a Melas Lara nadal nie jest znanym z tego. Nawiasem mówiąc, nie był to dla mnie problem, że nie smakowały tak samo za każdym razem. Uważałem to za większy problem, że nie dostałem dobrej kawy. Obsługa była często szybka i uważna. Byłeś obsługiwany wszędzie. Panie z relacji z gośćmi są świetne! Zespół animacyjny to jeden z najgorszych zespołów animacyjnych, jakich kiedykolwiek widziałem. Są naprawdę tak skupieni na sobie. Zaczyna się to rano od tańca, który wykonują codziennie, i widać, że robią to niechętnie, z wyjątkiem jednej osoby, która również robi to z dużą pasją. Poranne gimnastyka to żart. Ta pani naprawdę nie potrafi nauczyć. Często mówi przez mikrofon, ale problemem jest to, że nikt jej nie rozumie. Szczytem ich arogancji było coś, co widziałem na własne oczy. Na plaży grała holenderska rodzina w siatkówkę, do których dołączali dzieci i dorośli z różnych krajów. Naprawdę ładnie grali razem, zwłaszcza z dziećmi. W pewnym momencie dwie osoby z zespołu animacyjnego przyszły i krzyknęły, że czas na siatkówkę. Więc musieli ustąpić miejsca zespołowi animacyjnemu i jeszcze jednemu graczowi. To było naprawdę śmieszne i pokazało, jak bardzo skupiają się głównie na sobie. Panie, które prowadziły mini klub i zajęcia dla dzieci, były wyjątkiem. Były naprawdę skupione tylko na dzieciach i zawsze stawiały dzieci na pierwszym miejscu. Mam duży szacunek za to, jak to zrobiły! Pokoje były w porządku i były naprawdę dobrze sprzątane. Nic specjalnego nie ma w pokojach. Może to, że minibar był wypełniony butelkami napojów bezalkoholowych. Po 2 dniach, gaz z coli zniknął, i niestety nie było coli zero. W większości hoteli dostajesz puszki w minibarze. Z drugiej strony, jest to bardziej zrównoważone. Więc po raz pierwszy nie korzystałem z minibaru zbyt wiele. Szampon i mydło były zapewnione. Brakowało balsamu do ciała lub odżywki do włosów. Szafa jest przestronna, ale naprawdę jest za mało wieszaków jak na rozmiar szafy. Hotel jest w przeciwnym razie czysty. Toalety są stale sprzątane wszędzie, więc zawsze masz czystą toaletę. Możesz bezpłatnie wymienić swoje ręczniki plażowe codziennie. Ludzie na recepcji są również naprawdę mili i chętnie ci pomogą. Zameldowanie i wymeldowanie było szybkie. Poszedłem do fryzjera w hotelu i było zabawnie to przeżyć. Skończyłem z osobliwą fryzurą. Nieładnie wykończone, po prostu amatorska praca. Podczas gdy tam byłam, inna kobieta wróciła, ponieważ obciął jej włosy nierówno. Nigdy więcej dla mnie; wolałbym pójść do fryzjera w centrum handlowym poza hotelem. Baseny były w porządku. Duży basen nie jest podgrzewany, co jest szkoda, ponieważ prawie nikt w nim nie pływa. Większość osób była w podgrzewanym basenie z zjeżdżalniami. Było wystarczająco dużo leżaków, i rezerwacje nie były konieczne. Ale tak jak w innych hotelach, tutaj też jest mafia leżakowa, która rezerwuje leżak wcześnie. Jednakże, nie jest to takie złe jak w innych hotelach. Panuje luźna atmosfera przy basenach, i jest dużo miejsca. Jest także wystarczająco dużo leżaków na plaży, i rezerwacje nie są konieczne. To naprawdę miłe. Hotel nie jest mega kurortem jak jego sąsiedzi. I to właśnie jest takie wspaniałe w tym hotelu.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Wodospady Kursunlu 17 km w linii prostej od hotelu
Wodospady Kursunlu to doskonały przerywnik od plażowania w promieniach gorącego słońca, orzeźwiający dla ciała i ożywczy dla duszy widok przepięknych wód spływających w otoczeniu malowniczego lasu piniowego. Miejsce to pozwala wyciszyć zmysły, delektować się urokami natury i zrobić mnóstwo pamiątkowych zdjęć, które przez długie lata przywoływać będą miłe wspomnienia. Wodospady Kursunlu znajdują się na rzece Aksu, która wypływa z gór Taurus i wpada do Morza Śródziemnego. Unikalny klimat, bajeczna flora i fauna, oryginalne formacje geologiczne oraz urzekająca zielonkawo-turkusowa woda sprawiły, że miejsce to od roku 1991 znalazło się pod ochroną Parku Narodowego. Do wodospadu można zejść po śliskich, kamiennych stopniach lub podziwiać go z otaczających atrakcję drewnianych platform.

Zobacz więcej

Wodospady Kursunlu

Pogoda

13°C
7°C
18°C
9

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
Dowód osobisty - musi być ważny przez cały okres pobytu. Jeśli dokument utraci ważność w trakcie pobytu, przekroczenie granicy na jego podstawie, przy wyjeździe z Turcji, nie będzie możliwe.

Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź