19 321 zł
Lujo Bodrum
9.2
2 opinie
9.2
2 opinie
Opis oferty
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - hotel lujo hotel bodrum:
Hotel Lujo Hotel Bodrum znajduje się około 100 km od Mugla. Z hotelu można dojść do następujących atrakcji: Zamek Św. Piotra w Bodrum (w odległości ok. 25 km), Mauzoleum w Halikarnasie (w odległości ok. 26 km), Palmarina Yalıkavak (w odległości ok. 40 km) i Świątynia Apolla (w odległości ok. 26 km). 98 km). Dla mobilności jest wypożyczalnia samochodów. Lotnisko (BJV) oddalone jest o ok. 15 km dalej. Hotel i lotnisko są połączone autobusem wahadłowym (za opłatą). Kolejne lotnisko (DLM) znajduje się ok. 181 kilometrów dalej.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu. Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Ankieta odnośnie stanu zdrowia
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną
Niedostępny od (data) do (data): Nightclub
Wyżywienie
Brak oferty bufetowej
Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)
Menu jednorazowe
Potrawy pakowane
Pokoje
Zestaw higieniczny
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości (Bez opłat)
Płatności bezdotykowe
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Sprzęt ochronny dla gości
Standardy
SAFE TOURISM (Lloyd’s Register)
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, superior, boczny widok na morze
2 dorosłych
Pokój, superior, widok na morze
2 dorosłych
Pokój, klub, widok na morze, balkon lub taras
2 dorosłych
Pokój, klub, widok na morze, balkon lub taras
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
19 321 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 2
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
10
Absolutny top ! Wyjechaliśmy z rodziną piękny tydzień majowy. Hotel wybrany z przepięknych InstaStory. Rewelacyjne położenie, oczekiwane przeze mnie piękne widoki, Od samego wejścia profesjonalna obsługa. Tuż przy wejściu do hotelu zaopiekowała się nami nasza JoyAdvisor , Anna , która wraz z koleżanka Ekatariną, założyły grupę na Whatts up i nie opuściły nas już do końca naszego pobytu :-) Bardzo dziękujemy za profesjonale podejście do opieki nad klientem. Wspaniałe restauracje tematyczne z jedzeniem na najwyższym poziomie. W hotelu wszystko jest a'la carte , nawet śniadanie, co jest dobrym pomysłem, gdyż nie jest marnowane jedzenie . Wszystko jest robione na świeżo i formule livecooking. Moją najlepszą resturacją z 6 możliwych było : Shibori - kuchnia azjatycka (sushi) z ich niesamowicie widocznym , zaangażowanym w oczekiwania klienta, managerem Orhanem.
Do wyboru były także, : włoska, turecka, rybna, międzynarodowa, oraz stekownia ( która była chyba extra płatna).
Bardzo dobre Bary przy basenach i na plaży, z piwkiem z butelki oraz także profesjonalną, reagująca na potrzeby klienta ;-) obsługą.
Jedyny mankament w tym okresie to chłodna woda w morzu :-)
Baseny podgrzewane, może trochę mało miejsca, ale w tym okresie nie było problemu z miejscami.
Pokoje bardzo duże, przestronne, komfortowe.
Z hotelu wróciliśmy całkowicie zrelaksowani i wypoczęci.
Ogólnie cena którą zapłaciliśmy za 3 osoby w tym okresie jest adekwatna do jakości usług.
Trzeba będzie pomyśleć o powrocie, aczkolwiek cena sezonowa jest już lekko wygórowana ;-), więc czeka nas powrót w tym samym okresie :-)
Zalety
• Plaża, przestronne pokoje, obsługa, pyszne restauracje
Wady
• Mimo wszystko za dużo języka rosyjskiego wokoło....
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Październik
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej