6 288  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
53
teren hotelu, basen
restauracja
basen, zjeżdżalnia
obiekt
recepcja / lobby

8.3

67 opinii

4.0

2101 opinii

Opis oferty

Region: RodosBiuro podróży (przedsiębiorca): Ecco HolidayKod oferty: WAK685863

Kategoria

5

Region

Grecja/Rodos

Wyposażenie

Goście mogą rozgościć się w jednym z 387 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. W skład wyposażenia wchodzą przechowalnia bagażu, bankomat, restauracja, transfer hotelowy, pralnia i sala konferencyjna. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Za dodatkową opłatą skorzystać można z sejfu. Komfortowy pobyt zapewniają minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Kurort oferuje pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. W czasie wolnym poza studiem fitness i łaźnią turecką zapraszamy również do skorzystania ze spa i zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). Widzów dorosłych zapraszamy do przygotowanego specjalnie z myślą o nich programu rozrywkowego. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by client no.

Wyżywienie

Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Ośrodek wczasowy oferuje przekąski.

Świadczenia

Przelot, pobyt w hotelu, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, bagaż podręczny:

Corendon - bagaż podręczny do 8 kg (55 x 40 x 25 cm), Ryanair/Malta Air - bagaż podręczny (40 x 20 x 25 cm) w kabinie, umieszczony pod fotelem

Wizzair - 1 mały bagaż - 40 x 30 x 20 cm

Easyjet - 1 mały bagaż podręczny do umieszczenia pod siedzeniem o wymiarach (maks. 45 x 36 x 20 cm)

LOT Polish Airlines - bagaż podrećzny do 8 kg (55 x 40 x 23 cm)

Pozostałe linie zgodnie z ofertą

Dodatkowo płatne

Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny zgodnie z ofertą

Miejsca obok siebie w samolocie

Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny obejmujący wszystkich turystów przebywających w Grecji powyżej 1 dnia (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie do Grecji. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):

Dla pobytów, w hotelach 5 - 10 euro / noc / pokój

Dla pobytów, w hotelach 4 - 7 euro / noc / pokój

Dla pobytów, w hotelach 3 - 3 euro / noc / pokój

Dla pobytów, w hotelach 2, 1 lub w apartamentach - 1,5 euro / noc / pokój

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.

Obsługa

Brak obsługi

Udogodnienia

Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Promo dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami promo

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 7492
16:45
20:45
WMI · 17.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
RHO · 17.10 (Czw.)Rhodos
Przylot
21:10
23:15
RHO · 24.10 (Czw.)Rhodos
WMI · 24.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
6 288 zł
za pokój

Deluxe dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami deluxe

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 7492
16:45
20:45
WMI · 17.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
RHO · 17.10 (Czw.)Rhodos
Przylot
21:10
23:15
RHO · 24.10 (Czw.)Rhodos
WMI · 24.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
7 982 zł
za pokój

Z widokiem na ogród pokój rodzinny z widokiem na ogród

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 7492
16:45
20:45
WMI · 17.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
RHO · 17.10 (Czw.)Rhodos
Przylot
21:10
23:15
RHO · 24.10 (Czw.)Rhodos
WMI · 24.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
9 848 zł
za pokój

Z widokiem na ogród suite z widokiem na ogród

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 7492
16:45
20:45
WMI · 17.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
RHO · 17.10 (Czw.)Rhodos
Przylot
21:10
23:15
RHO · 24.10 (Czw.)Rhodos
WMI · 24.10 (Czw.)Warszawa - Modlin
9 996 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Carport, ul. Gen. Józefa Bema 500A 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki

120
za 1 auto
1 auto
Data od
17.10.2024
Data do
24.10.2024
120
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka6 288

Cena całkowita

6 288
Zaliczka płatna teraz1 886
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 72

Liz0406

Opinia z serwisu Tripadvisor

Październik 2023
Dodano: 14.03.2024

4.0

Jedyną złą rzeczą do powiedzenia jest to, że niektórzy pracownicy recepcji nie są zbyt pomocni

Uroczy hotel i baseny. Przekąski okazały się ogromnym hitem wśród dzieci! Musieliśmy zarezerwować 2 osobne wakacje, ponieważ nie mogliśmy zarezerwować pokoju rodzinengo, ale to nie był duży problem. Jednak po dokonaniu rezerwacji wysłałem e-mail i zadzwoniłem do hotelu, pytając, czy możemy dostać ten sam pokój lub sąsiednie pokoje albo jak najbliżej siebie. Powiedziano mi, że zrobią, co w ich mocy. Kiedy przyjechaliśmy do hotelu, nie było żadnej wzmianki o mojej poprzedniej rozmowie. Jedna z uroczych pań z recepcji starała się nas zakwaterować, ale to było poza jej kontrolą. Skończyło się na tym, że mieliśmy 2 pokoje po obu stronach hotelu. Zrobiliśmy plan, żeby trzymać nasze rzeczy w jednym pokoju i spać w drugim, ale zamienialiśmy się, żeby jak najlepiej to wykorzystać. Po przyjeździe byliśmy w obu pokojach. Ja i 2 moje dzieci chciałyśmy spać w naszym drugim pokoju. Ale gdy weszliśmy tam, byli tam sprzątaczki, które powiedziały, że to nie jest mój pokój. Wyjaśniłem, że tak, ale powiedziały, że nie był używany, mimo że korzystaliśmy z toalety godzinę wcześniej, leżeliśmy na łóżku i siedzieliśmy na balkonie. Powiedziałem im, że byliśmy tam i zapłaciliśmy za to, wtedy wyszły. Około 23:00 kładłem moje starsze dzieci spać, gdy nasze drzwi się otworzyły! Była to menadżerka recepcji, znowu wyjaśniłem, że to jest nasz pokój, powiedziała mi, że to nie jest mój pokój, bo go nie używaliśmy. Powiedziałem, że niezależnie od tego, czy go użyliśmy czy nie, jest zarezerwowany i wyraźnie jest używany, więc nie powinni wchodzić do środka o takiej porze, kiedy ja i moje dzieci jesteśmy tam! Została konfrontacyjna i powiedziała, że się mylę. Poszedłem do recepcji z moimi bardzo zmęczonymi i zmartwionymi dziećmi, żeby pokazać, że mam rację i oczekiwać przeprosin za wtargnięcie do mojego pokoju o takiej porze, wiedząc, że został zarezerwowany, ponieważ rozmawiałem o tym z personelem mniej niż godzinę wcześniej. Pani próbowała przekręcić to, co zostało powiedziane, i nazwać mnie kłamcą! Potem rozmawiałem z menadżerem hotelu, który faktycznie słuchał mojego problemu, podczas gdy dwie panie z recepcji rozmawiały o mnie i drwiły, sprawiając, że czułem się bardzo mały i jakbym tylko próbował stworzyć problem. Było to bardzo nieprofesjonalne i poniżające. Wyraziłem to kilka razy, ponieważ to zachowanie jest obrzydliwe! Menadżer ostatecznie dał nam 2 pokoje obok siebie. Nie spodziewałem się przenosin, po prostu nie czułem się bezpiecznie w pokoju, do którego wtargnęły 2 grupy ludzi w ciągu mniej niż 2 godzin o 23:00! Ale przez resztę pobytu moje dzieci martwiły się, że personel hotelowy może w każdej chwili wtargnąć do naszego pokoju albo gdy śpią. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Jednak to pierwsze wrażenie sprawiło, że nie chcę tam wracać. 2 zapatrzone panie z recepcji były niegrzeczne, nieprofesjonalne i dosłownie śmiały mi się w twarz. Wyraźnie rozmawiały o mnie w swoim języku i śmiały się z mnie. Poprosiłem je, żeby przestały, bo byłem wyraźnie zaniepokojony, a menadżer hotelu starał się załagodzić sytuację, ale one wcale nie pomagały! Jeśli nie lubisz klienta, to rozmawiaj o nim, gdy go nie ma przed sobą, bądź dyskretny, bądź profesjonalny. Pani z recepcji, która wtargnęła do mojego pokoju, nie przyznała się do żadnego błędu ani nie przeprosiła za przestraszenie moich dzieci, wtargując do naszego pokoju o 23:00! Po prostu skłamała i powiedziała, że powiedziałem jej, że nie używam pokoju, moje 2 dzieci spały, gdy ona zaprosiła się do mojego pokoju o 23:00! Potem twierdziła, że to ja jestem winny. Moje nazwisko było na pokoju, zapłaciłem za pokój. Skłamała, gdy wróciliśmy do recepcji i próbowała zrobić ze mnie problem. Wiele razy prosiłem ją, żeby opuściła mój pokój, pokazałem jej dowód, że to jest mój zarezerwowany pokój, ale wydawało się, że nie lubi być udowodniona w błędzie. 2 zapatrzone panie z recepcji zepsuły nasze pierwsze wakacje rodzinne za granicą ze względu na swoje ego. Zyskujesz więcej szacunku, gdy przyznajesz, że popełniono błąd.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Lindos - największe zabytki na Rodos 3 km w linii prostej od hotelu
Ze względu na bogactwo zabytków znajdujących się na terenie Lindos jest ono drugim, najchętniej odwiedzanym przez turystów miastem na całej wyspie. Na jego atrakcyjność wpływa także wyjątkowe położenie - tuż u podnóża ogromnej skały w bezpośredniej bliskości lazurowego morza. Spotkamy tu także charakterystyczną, grecką zabudowę - białe domy z niebieskimi okiennicami, kręte i wąskie uliczki oraz klimatyczne kawiarenki. Niewątpliwie największą atrakcją Lindos jest akropol wpisany w 1999 r. na listę Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego UNESCO. Na zrekonstruowane po pożarze ruiny znajdujące się na szczycie wzgórza (115 m. n.p.m.) dostaniemy się własnymi siłami bądź na grzbiecie osła (lokalnej taksówki). Po drodze na akropol natkniemy się zapewne na kobiety sprzedają słynne koronki rodyjskie (wyroby tutejszego krawiectwa są poszukiwane przez liczne muzea z całego świata). Na wzgórzu znajdują się m.in. także: antyczny teatr z IV w. p.n.e. (odbywały się w nim festiwale na cześć boga Dionizosa) oraz port Św. Pawła z wyjątkowo malowniczą zatoką o owalnym kształcie i niewielkim przesmykiem dla łódek - gwarancja niezapomnianych widoków.

Zobacz więcej

Lindos - największe zabytki na Rodos

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
22°C
20°C
23°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu wynosi od 1,5 do 10 EUR za dzień pobytu, a dokładniej:
W okresie od marca do października wysokość podatku wynosi:

Hotele 1* i 2* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 7 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 10 EUR pokój/doba

W okresie od listopada do lutego wysokość podatku wynosi:

Hotele 1* i 2* - 0,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 4 EUR pokój/doba
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.
Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej