28 866 zł
Kempinski Seychelles Resort
8.1
2 opinie
4.5
2936 opinii
8.1
2 opinie
4.5
2936 opinii
Opis oferty
Oferta
Luksus gwarantowany przez prestiżową sieć Kempinski! Hotel położony jest przy samej plaży w malowniczej zatoce obramowanej palmami, przy lagunie, u stóp granitowej formacji skalnej, w pięknym, tropikalnym ogrodzie. Niskie budynki są idealnie wkomponowane w krajobraz i bujny, zielony ogród, dając poczucie prywatności. Do dyspozycji Gości są przestronne, gustownie i nowocześnie urządzone pokoje, wyposażone we wszystkie udogodnienia. Hotelowe spa to idealne miejsce na pełen relaks, o formę można zadbać w dobrze wyposażonej siłowni, a wieczór miło spędzić w barze z muzyką na żywo.
Położenie hotelu
Okolica:
Na południowo-zachodnim wybrzeżu wyspy Mahé; na wzgórzu; w BAIE LAZARE; ok. 25 km od Victorii - stolicy Seszeli; ok. 19,7 km od Parku Narodowego Morne Seychellois; ok. 23,8 km od ogrodu botanicznego
Odległość od lotniska:
Ok. 19 km od lotniska Mahé
Plaże
Plaża publiczna:
Bezpośrednio przy hotelu; piaszczysta; długa i wąska; łagodne zejście do morza; w morzu mogą występować koralowce; zalecane obuwie ochronne; bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki
O hotelu
Ogólnie:
Pięciogwiazdkowy; luksusowy; zbudowany w 2011 r., regularnie odnawiany; 148 pokoi, budynek główny i 6 mniejszych budynków piętrowych; przestronne lobby; całodobowa recepcja; sejf w recepcji; biblioteka; parking; 3 sale konferencyjne dla ok. 250 osób; ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
Sport i rozrywka:
Siatkówka plażowa; piłka nożna; pokój i plac zabaw dla dzieci; miniklub (3 - 12 lat); siłownia; za opłatą: 2 korty tenisowe, nurkowanie z akwalungiem, lekcje surfingu, kajaki, joga
Basen:
Basen, słodka woda; basen dla dzieci, słodka woda, gł. 0,2 m; przy basenach bezpłatne parasole i leżaki
Spa:
Za opłatą: masaże i zabiegi
Usługi:
Powyższe usługi są dodatkowo płatne. ; room-service; opiekunka do dziecka; usługa prania i prasowania; wypożyczalnia rowerów i samochodów; sklep z pamiątkami
Kontakt:
0024/; www. kempinski. com
Dla dzieci
Udogodnienia:
Opiekunka; łóżeczko dla dziecka do 2 lat ; basen; pokój i plac zabaw ; miniklub (3 - 12 lat)
Dostępne pokoje
Standardowy:
2-os. (możliwość 1 dostawki dla dziecka); elegancki i nowoczesny; ok. 40 - 46 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (prysznic, wc, suszarka, szlafroki i kapcie); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na wzgórze; za opłatą: minibar (wg konsumpcji)
Deluxe:
2-os. (możliwość 1 dostawki dla dziecka); ok. 40 - 46 m²; elegancki i nowoczesny; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (prysznic, wc, suszarka, szlafroki i kapcie); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze
Wyżywienie
Restauracje:
Windsong – kuchnia międzynarodowa; Italian – kuchnia włoska, planowane otwarcie w grudniu 2023 r.; Le Petit Chef – planowane otwarcie w grudniu 2023 r.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2 os. widok na góry
2 dorosłych
Pokój deluxe 2 os. widok na morze
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
28 866 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 7
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Z takim rodzajem pieniędzy do wydania - znajdź gdzie indziej, gdzie doceniają twoje patronat i traktują cię jako cenionego klienta
Miejsce ma jedną zaletę. Tereny i ładna plaża. Nie spektakularne, nieunikalne, ale wystarczająco ładne. To koniec. Po naszym przyjeździe czekaliśmy dobre pół godziny, aby się zameldować. Ponieważ nikt inny się nie meldował, byłam trochę zdezorientowana. Musiałam kilka razy pójść i zapytać, co się dzieje. Potem musiałam zapytać, czy obiekt jest w 100% zajęty, ponieważ nasz status Tytanowy nie został wspomniany, a ulepszenie nie zostało zaoferowane (nienawidzę tego robić, bo sprawia, że brzmię uprawniona). Od tego momentu było coraz gorzej. Nasze ręczniki były wymieniane losowo, czasami wszystkie, czasami tylko niektóre. Kapsułki kawowe były wymieniane sporadycznie. Pokoje pozostawały nieposprzątane do późnego popołudnia. Nie było usługi wieczornego przygotowania łóżek (chciałam tylko mieć świeże ręczniki). Pokój 317 obok naszego apartamentu był używany przez personel do wchodzenia i wychodzenia, a było ciągłe krzyki i trzaskanie drzwiami. Rozbite szkło wokół pomieszczenia zaopatrzenia (po drugiej stronie pokoju 315) było na chodniku CAŁY tydzień, kiedy tam chodzili ludzie boso cały czas. Jedzenie jest przeciętne, a na pewno nie na poziomie 5*. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zachwycają się jedzeniem tutaj. Nasza kolacja z okazji rocznicy, zaplanowana tygodniami wcześniej - w bardzo ładnym otoczeniu, muszę przyznać - została zepsuta przez niejadalne jedzenie. Na dodatek odważyli się naliczyć nam ponad 500 EUR za 3-daniowy posiłek składający się z ceviche, talerza dla dwojga z suchą, zimną i przegotowaną rybą oraz gumowatego, ściętego, strasznie przegotowanego steku, który NIE był filetem. O, nie zapominajmy o JEDNYM kieliszku wina dla nas obojga, które było tak złe, że mimo że lubię wino, nie mogłam go dokończyć. Wyraźnie 500 EUR nie uprawnia osoby do wypicia kieliszka z porządną butelki, tylko z wyboru wino kieliszkowe. Z perspektywy czasu, powinnam była być bardziej bezwzględna i zamówić całą butelkę, a potem zostawić to, czego nie wypiłam. Przyznaję, po naszych zdjęciach i skargach, szef kuchni przeprosił i dostaliśmy darmową rybę i stek następnego dnia (bez wina jednak). Nie zaczynajmy tematu drinków. Koktajle kosztują około 25 EUR i więcej, tak samo jak kieliszek wina. Dlatego większość osób popijała wodę do obiadu. Wyraźnie hotel nie rozumie, że lepiej jest sprzedać 100 drinków po 15 EUR każdy, niż 3 drinki po 25 EUR. Jeśli mogę zapłacić ponad 500 EUR za nocleg, stać mnie na kilka drinków, ALE odmawiam bycia oszukanym. Koktajle w pobliskim Four Seasons (nie ma porównania między tymi dwoma hotelami) kosztowały dokładnie tyle samo. Zastanów się.... Przez siedem dni, każdego poranka podczas śniadania, gdy personel pytał o nasze zamówienie kawy, zamawiałam espresso z odrobiną śmietany z boku. Powtarzałam, że nie chcę mleka, ale wolałabym śmietanę. Każdego. Jednego. Poranka. Dostałam mleko. Gorące, zimne, spienione, ale mleko. Po trzecim dniu wyjaśniłam, że chcę śmietanę, nie ubitą, nie podgrzaną, po prostu płynną śmietanę. To nie robiło różnicy. WTEDY powiedziano mi, że dostałam mleko, ponieważ niektórzy goście są zdezorientowani między mlekiem a śmietaną. Huh??? Jak inaczej mogłabym wyjaśnić, że chciałam śmietanę, a nie mleko?? Czy brzmiałam zdezorientowana każdego poranka, kiedy odsyłałam mleko? Obsługa concierge Ladies in Red obiecuje za dużo i dostarcza za mało. Wyjeżdżaliśmy na wycieczkę pewnego poranka o 5.45. Zapytaliśmy, czy moglibyśmy dostać zapakowane śniadanie na wycieczkę i to absolutnie nie było problemem, wypełniliśmy formularz i wszystko było zrobione. Albo tak nam powiedziano. Dzień przed wycieczką jeszcze raz sprawdziłam z Ladies in Red, czy będzie problem z naszym zapakowanym śniadaniem, biorąc pod uwagę wszystkie inne problemy (zbyt wiele, aby wymienić), jakie mieliśmy. Zapewniono nas, że wszystko będzie w porządku. Więc przyjechaliśmy na recepcję wcześnie następnego ranka (5.30) i, o zgrozo, recepcja nie miała absolutnie żadnego zapisu o naszym żądaniu i żadnego formularza. Na szczęście facet na recepcji był w stanie zorganizować coś przed naszym wyjazdem, ale byłam wściekła. To już nie było przeoczenie, to było niekompetencja. Kiedy wysłałam e-mail, opisując to, co się stało, dostałam odpowiedź od Ladies in Red w stylu jaki masz problem, naprawiliśmy to na miejscu dla ciebie. Nie w tych słowach, ale znaczenie było takie. Szczerze mówiąc, nie mogliśmy się doczekać wyjazdu. Zarządzanie, nie ma potrzeby odpowiadać na to waszym standardowym staramy się poprawić blah blah. Nic z tego nie będzie dla was nowością i zrobiliście bardzo niewiele, gdy byliśmy tam.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Obywatele polscy są zwolnieni z obowiązku wizowego przy pobytach do 90 dni. Podróżni powinni mieć bilet powrotny oraz książeczkę szczepień. Należy podać adres planowanego miejsca pobytu.
Zarejestruj swoją podróż
Wszyscy pasażerowie (w tym dzieci i młodzież), muszą zarejestrować swoją podróż poprzez formularz na stronie: Zarejestruj podróż
Podróż można zarejestrować najwcześniej 7 dni przed wylotem, jednak nie później niż 72 godziny przed planowym wylotem z Polski.
Do rejestracji potrzebny jest paszport, dane lotu i potwierdzenie zarezerwowanego wyjazdu.
Jednorazowy koszt rejestracji to ok. 10 EUR.