23 452 zł
Kempinski Seychelles Resort
8.1
2 opinie
4.5
2936 opinii
8.1
2 opinie
4.5
2936 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Luksusowy hotel w pięknym ogrodzie, otwarty w 2012 r., firmowany przez znaną, prestiżową markę Kempinski.
Położony między wzgórzami, plażą i zielonym cyplem. Raj dla miłośników malowniczych pejzaży, dobrego stylu i najwyższego standardu.
Położenie
Przy pięknej, piaszczystej plaży Baie Lazare, na południu wyspy Mahe, 20 minut jazdy z lotniska, 40 minut ze stolicy - Victorii.
Wyposażenie
Reprezentacyjny hol powitalny z całodobową recepcją, restauracja główna Cafe Lazare (bufety, a'la carte, kuchnia międzynarodowa i lokalna), restauracja L'Indochine (owoce morza), bar w lobby z tarasem, bar przy plaży, sala konferencyjna z zapleczem biznesowym, wypożyczalnia książek i DVD, butik, pralnia.
Pokoje
Eleganckie, gustowne, obszerne (powierzchnia ok. 42 - 50 m2). Wyposażenie: klimatyzacja indywidualnie sterowana, TV sat (LCD), łącza internetowe (odpłatnie), zestaw do parzenia kawy/herbaty, minibar (odpłatnie), sejf, kącik wypoczynku dziennego, łazienka z prysznicem, suszarką do włosów, balkon lub taras z widokiem na wzgórza i tropikalny las. DBL Hill View Room Honeymooners - pokoje standardowe ze specjalną promocją dla nowożeńców. Warunkiem skorzystania z promocji jest przedstawienie aktu małżeństwa; data ślubu maksymalnie 6 miesięcy wstecz od terminu zameldowania w hotelu. Obowiązkowo !!! - Data ślubu i akt ślubu (oryginał i w języku angielskim) muszą zostać okazane przy zameldowaniu w hotelu. W przypadku ich braku, goście hotelowi zostaną zobowiązani do dopłaty za pokój na miejscu w recepcji hotelowej wysokości ok. 40%-45% wartości rezerwacji.
Wyżywienie
BB: Śniadania
HB: Śniadania i obiadokolacje
Sport i rozrywka
Duży basen z tarasem słonecznym, siatkówka plażowa, bilard, dwa korty tenisowe, siłownia, sporty wodne (snorkeling, katamaran, kajaki, rowery wodne), wycieczki łodzią i rowerowe, wyprawy na wędkowanie,
Eleganckie spa (masaże, kosmetyka), sala gier, występy folklorystyczne.
Dla dzieci
Miniklub (4 - 11 lat), możliwa indywidualna opieka nad dzieckiem.
Errata
10.08.2023r. Hotel rozpoczął prace modernizacyjne w restauracji L'Indochine, data zakończenia nie jest jeszcze znana. Hotel informuje, iż do dyspozycji gości są 2 restauracje: Cafe Lazare na śniadanie w formie bufetu i kolacja w formie bufetu, Windsong na lunch i kolację a la carte, Planters Bar na przekąski i lekką kolację oraz napoje.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty za zrównoważony rozwój środowiska turystycznego płatnej na miejscu, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego ok. 1 Euro/dzień/osoba (dotyczy tylko wyspy Silhouette).
Ważne - health travel authorisation
Turyści, zarówno dorośli, jak i dzieci, zobowiązani są do zarejestrowania podróży maksymalnie 10 dni przed datą wylotu, ale nie później niż 72 godziny przed planowaną godziną wylotu z Polski. Do rejestracji wymagane są następujące dokumenty: paszport, dane dot. lotu, potwierdzenie rezerwacji pobytu, karta debetowa/kredytowa do dokonania opłaty rejestracyjnej w wysokości ok. 10 euro.
Uwagi
Po przylocie na Seszele należy podać adres planowanego miejsca pobytu, jak również dysponować odpowiednimi do czasu pobytu środkami finansowymi (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne). W przypadku zakupienia pobytu w hotelu na wyspie Praslin lub La Digue transfer do hotelu po przylocie/przed lotem powrotnym uzależniony jest od godzin kursowania promu. Godziny te mogą ulegać zmianom. W przypadku braku możliwości zorganizowania transferu w danym dniu konieczne jest spędzenie nocy po przylocie lub dzień przed wylotem w hotelu na głównej wyspie, Mahe.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Superior superior hill view room
2 dorosłych
Deluxe ocean view room
2 dorosłych
Superior superior hill view room
2 dorosłych
Superior superior hill view room
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
23 452 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 7
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Z takim rodzajem pieniędzy do wydania - znajdź gdzie indziej, gdzie doceniają twoje patronat i traktują cię jako cenionego klienta
Miejsce ma jedną zaletę. Tereny i ładna plaża. Nie spektakularne, nieunikalne, ale wystarczająco ładne. To koniec. Po naszym przyjeździe czekaliśmy dobre pół godziny, aby się zameldować. Ponieważ nikt inny się nie meldował, byłam trochę zdezorientowana. Musiałam kilka razy pójść i zapytać, co się dzieje. Potem musiałam zapytać, czy obiekt jest w 100% zajęty, ponieważ nasz status Tytanowy nie został wspomniany, a ulepszenie nie zostało zaoferowane (nienawidzę tego robić, bo sprawia, że brzmię uprawniona). Od tego momentu było coraz gorzej. Nasze ręczniki były wymieniane losowo, czasami wszystkie, czasami tylko niektóre. Kapsułki kawowe były wymieniane sporadycznie. Pokoje pozostawały nieposprzątane do późnego popołudnia. Nie było usługi wieczornego przygotowania łóżek (chciałam tylko mieć świeże ręczniki). Pokój 317 obok naszego apartamentu był używany przez personel do wchodzenia i wychodzenia, a było ciągłe krzyki i trzaskanie drzwiami. Rozbite szkło wokół pomieszczenia zaopatrzenia (po drugiej stronie pokoju 315) było na chodniku CAŁY tydzień, kiedy tam chodzili ludzie boso cały czas. Jedzenie jest przeciętne, a na pewno nie na poziomie 5*. Nie rozumiem, dlaczego ludzie zachwycają się jedzeniem tutaj. Nasza kolacja z okazji rocznicy, zaplanowana tygodniami wcześniej - w bardzo ładnym otoczeniu, muszę przyznać - została zepsuta przez niejadalne jedzenie. Na dodatek odważyli się naliczyć nam ponad 500 EUR za 3-daniowy posiłek składający się z ceviche, talerza dla dwojga z suchą, zimną i przegotowaną rybą oraz gumowatego, ściętego, strasznie przegotowanego steku, który NIE był filetem. O, nie zapominajmy o JEDNYM kieliszku wina dla nas obojga, które było tak złe, że mimo że lubię wino, nie mogłam go dokończyć. Wyraźnie 500 EUR nie uprawnia osoby do wypicia kieliszka z porządną butelki, tylko z wyboru wino kieliszkowe. Z perspektywy czasu, powinnam była być bardziej bezwzględna i zamówić całą butelkę, a potem zostawić to, czego nie wypiłam. Przyznaję, po naszych zdjęciach i skargach, szef kuchni przeprosił i dostaliśmy darmową rybę i stek następnego dnia (bez wina jednak). Nie zaczynajmy tematu drinków. Koktajle kosztują około 25 EUR i więcej, tak samo jak kieliszek wina. Dlatego większość osób popijała wodę do obiadu. Wyraźnie hotel nie rozumie, że lepiej jest sprzedać 100 drinków po 15 EUR każdy, niż 3 drinki po 25 EUR. Jeśli mogę zapłacić ponad 500 EUR za nocleg, stać mnie na kilka drinków, ALE odmawiam bycia oszukanym. Koktajle w pobliskim Four Seasons (nie ma porównania między tymi dwoma hotelami) kosztowały dokładnie tyle samo. Zastanów się.... Przez siedem dni, każdego poranka podczas śniadania, gdy personel pytał o nasze zamówienie kawy, zamawiałam espresso z odrobiną śmietany z boku. Powtarzałam, że nie chcę mleka, ale wolałabym śmietanę. Każdego. Jednego. Poranka. Dostałam mleko. Gorące, zimne, spienione, ale mleko. Po trzecim dniu wyjaśniłam, że chcę śmietanę, nie ubitą, nie podgrzaną, po prostu płynną śmietanę. To nie robiło różnicy. WTEDY powiedziano mi, że dostałam mleko, ponieważ niektórzy goście są zdezorientowani między mlekiem a śmietaną. Huh??? Jak inaczej mogłabym wyjaśnić, że chciałam śmietanę, a nie mleko?? Czy brzmiałam zdezorientowana każdego poranka, kiedy odsyłałam mleko? Obsługa concierge Ladies in Red obiecuje za dużo i dostarcza za mało. Wyjeżdżaliśmy na wycieczkę pewnego poranka o 5.45. Zapytaliśmy, czy moglibyśmy dostać zapakowane śniadanie na wycieczkę i to absolutnie nie było problemem, wypełniliśmy formularz i wszystko było zrobione. Albo tak nam powiedziano. Dzień przed wycieczką jeszcze raz sprawdziłam z Ladies in Red, czy będzie problem z naszym zapakowanym śniadaniem, biorąc pod uwagę wszystkie inne problemy (zbyt wiele, aby wymienić), jakie mieliśmy. Zapewniono nas, że wszystko będzie w porządku. Więc przyjechaliśmy na recepcję wcześnie następnego ranka (5.30) i, o zgrozo, recepcja nie miała absolutnie żadnego zapisu o naszym żądaniu i żadnego formularza. Na szczęście facet na recepcji był w stanie zorganizować coś przed naszym wyjazdem, ale byłam wściekła. To już nie było przeoczenie, to było niekompetencja. Kiedy wysłałam e-mail, opisując to, co się stało, dostałam odpowiedź od Ladies in Red w stylu jaki masz problem, naprawiliśmy to na miejscu dla ciebie. Nie w tych słowach, ale znaczenie było takie. Szczerze mówiąc, nie mogliśmy się doczekać wyjazdu. Zarządzanie, nie ma potrzeby odpowiadać na to waszym standardowym staramy się poprawić blah blah. Nic z tego nie będzie dla was nowością i zrobiliście bardzo niewiele, gdy byliśmy tam.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Sierpień
Przed podróżą
Obywatele polscy są zwolnieni z obowiązku wizowego przy pobytach do 90 dni. Podróżni powinni mieć bilet powrotny oraz książeczkę szczepień. Należy podać adres planowanego miejsca pobytu.
Zarejestruj swoją podróż
Wszyscy pasażerowie (w tym dzieci i młodzież), muszą zarejestrować swoją podróż poprzez formularz na stronie: Zarejestruj podróż
Podróż można zarejestrować najwcześniej 7 dni przed wylotem, jednak nie później niż 72 godziny przed planowym wylotem z Polski.
Do rejestracji potrzebny jest paszport, dane lotu i potwierdzenie zarezerwowanego wyjazdu.
Jednorazowy koszt rejestracji to ok. 10 EUR.