Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Ola Adults Only spełnia standardy Triverna
Poznaj wyjątkowe połączenie relaksu, aktywności, naturalnego piękna i tradycyjnej diety nad Adriatykiem. Przeznaczony tylko dla dorosłych Hotel Ola**** został imponująco wkomponowany w chorwackie wybrzeże w środkowej Dalmacji. Dzięki swej lokalizacji z wszystkich pokoi oferuje wspaniałe widoki na morze i linię brzegową. Hotel wyróżnia unikalny design, oszałamiające baseny, bar na dachu i bliskość międzynarodowego lotniska.
Ciesz się wyjątkowymi wakacjami nad Morzem Śródziemnym w jednym z przestronnych i przytulnych pokoi z widokiem na lazurowe morze. W Hotelu Ola**** goście mogą korzystać z pokoi klasy superior (33 m2), powiększonych pokoi superior plus, pokoi klasy comfort (37 m2) oraz przestronnych apartamentów deluxe (66-68 m2). Apartament posiada 2 łazienki, część sypialną i luksusowy pokój dzienny. Każdy pokój jest klimatyzowany i ma własny balkon z widokiem na morze. W wyposażeniu pokoju ponadto: minibar, sejf, TV, dostęp do wi-fi, biurko do pracy, telefon, ogrzewanie podłogowe, bawełniany szlafrok i kapcie, a w łazience lustro, suszarka do włosów i indywidualne markowe produkty do kąpieli. O komfort wypoczynku dbają szwajcarskie materace premium Elite z certyfikatem ekologicznym UE. Dodatkowo w pokojach superior plus oprócz kabiny prysznicowej w łazience jest także wanna w pokoju.
Na gości hotelu czekają zdrowe śniadania i obiadokolacje w postaci bufetu oraz dania z karty w restauracji Black Pepper. Oferuje ona unikalne receptury oparte na naturalnych produktach, wzbogacone ziołami zbieranymi we własnym ogrodzie. Szczyci się daniami przygotowywanymi z sezonowych składników pozyskiwanych od lokalnych rolników. Restauracja mieści się w sali z panoramicznymi widokami na zachwycające wybrzeże Dalmacji.
Strefa Wellness & Spa Hotelu Ola**** pozwala odetchnąć, odnaleźć wewnętrzną równowagę, cieszyć się życiem oraz skorzystać z innowacyjnych zabiegów. Wewnętrzna strefa wellness zajmuje ponad 330 m2 powierzchni, zawiera kryty basen, sauny, salę fitness, gabinety zabiegowe. Na dachu przygotowano niemal 700 m2 tarasu słonecznego z zachwycającym zewnętrznym basenem bez krawędzi. Ola Clinic to pierwsza prywatna klinika w Chorwacji, która oferuje nowoczesne zabiegi medyczne odmładzające dla kobiet i mężczyzn w wieku 35+.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.33 m2
maks. 2 osoby
37 m2
maks. 2 osoby
33 m2
maks. 2 osoby
37 m2
maks. 2 osoby
66 m2
maks. 2 osoby
Seget Donji to niewielka nadmorska miejscowość, dawniej wioska rybacka. Jest położona nad samym morzem, po sąsiedzku ze słynnym Trogirem, a następnie Splitem.
Zabytkowy Trogir, założony przez greckich kolonistów w III w. p.n.e., jest jednym z najbardziej urokliwych i zapadających w pamięć miasteczek Dalmacji i całej Europy. Jego wąskie uliczki, stare mury, zwarta, średniowieczna starówka i porośnięta palmami promenada tworzą niezwykle romantyczny klimat. Malownicza wysepka starego miasta jest połączona mostami z drogą wiodącą do Splitu (30 km) – drugiego pod względem wielkości miasta Chorwacji oraz na znacznie większą wyspę Čiovo, na której znajdują się plaże najchętniej odwiedzane przez turystów w tym regionie. Split, stolica Dalmacji, pomimo swojej wielkości i bogatej architektury także jest miejscem uroczym, mającym wiele do zaoferowania wakacyjnym turystom.
Będąc w tej części Chorwacji, warto zapoznać się z bogactwem przyrodniczym kraju i odwiedzić któryś z parków narodowych: PN rzeki Krka czy PN archipelag Kornati.
Atrakcje Splitu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Ola d.o.o., Hrvatskih zrtava 296 , 21218 Seget Donji, NIP: HR 42900391831
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ola Adults Only. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!