Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Krokus spełnia standardy Triverna
Hotel Krokus to stylowy, całoroczny obiekt, położony w samym sercu miejscowości Pec pod Sněžkou. Ten górski kurort jest najbardziej znanym ośrodkiem rekreacyjnym w czeskich Karkonoszach, stanowi świetny punkt wypadowy na Śnieżkę oraz pobliskie stoki narciarskie. Na najwyższy szczyt Czech można wyruszyć pieszo lub kolejką linową, a trasy narciarskie umożliwiają zjazd na nartach zaledwie kilkadziesiąt metrów od Hotelu Krokus. Nieopodal znajduje się też Relax Park – park rozrywki z atrakcjami dla całej rodziny, a szczególnie dla dzieci.
Hotel Krokus proponuje całoroczne zakwaterowanie w gustownie urządzonych pokojach dla 2 oraz 4 osób. W wyposażeniu centralnie ogrzewanego pokoju jest TV SAT, wi-fi, biurko oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów, artykułami toaletowymi i ręcznikami. W pokojach 4-osobowych wstawiono dwa podwójne łóżka – stanowią one dogodne miejsce dla rodziny z dziećmi.
W Hotelu Krokus mieści się elegancka rodzinna restauracja, która oferuje tradycyjne i nowoczesne dania kuchni czeskiej oraz wspaniałe drinki. Każdego ranka są tutaj przygotowywane śniadania w formie bufetu z cappuccino lub espresso. Restauracja posiada wygodną salę jadalną, a w sezonie letnim przestronny ogródek restauracyjny z widokiem na główny deptak Peca pod Śnieżką. Do dyspozycji osób ceniących prywatność jest salonik na 60 miejsc.
Doskonałym odprężeniem po górskiej wędrówce lub całodziennej jeździe na nartach jest hotelowa sauna. W sunie fińskiej rozluźnimy mięśnie i zrelaksujemy ciało. Bezpośrednio po seansie w saunie można zejść do koryta rzeki Upy i ochłodzić się w górskim potoku, wzmacniając odporność organizmu.
Hotel Krokus jest przyjazny rodzinom, na życzenie udostępnia dziecięce łóżeczka. W miejscowości znajdziemy kilka przyjemnie zaaranżowanych placów zabaw i parków z atrakcjami dla dzieci u stóp Śnieżki.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.14 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
22 m2
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
Pec pod Śnieżką to górski kurort położony w czeskich Karkonoszach, jeden z najbardziej znanych ośrodków turystycznych w Czechach. Znajduje się u zbiegu dolin górskich rzek Upa i Zielony Potok, u południowych stóp Śnieżki – najwyższej góry Czech (1603 m n.p.m.). W centrum miejscowości zachowała się drewniana gospoda z 1793 roku.
Największą atrakcją Pecu pod Śnieżką jest kolej gondolowa, która umożliwia wyjechanie na Śnieżkę. Na najwyższy szczyt Karkonoszy można jednak także wyjść pieszo, prowadzi tam kilka szlaków turystycznych. Zimą w malowniczo położonym kurorcie można korzystać z kompleksu narciarskiego Javor-Zahradky-Bramberk, który przygotowuje wyciągi narciarskie oraz trasy zjazdowe.
Miłośnicy biegania czy jeżdżenia rowerem po górach także znajdą tutaj coś dla siebie – trasy biegowe i rowerowe umożliwiają m.in. zdobycie Śnieżki. Przygotowano także trasę rowerową poprowadzoną przez karkonoskie grzbiety. Nowością jest ścieżka w koronach drzew wybudowana w sąsiedniej miejscowości Janske Lazne. Na zwiedzających czekają wysoka wieża o kształcie inspirowanym tornadem, widoki na trzy strony świata, zjeżdżalnia, przystanki edukacyjne oraz podziemna ekspozycja korzeni drzew.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: TheDay s.r.o., Nerudova 209/10, 118 00 Praha Mala Strana, NIP: CZ 06902898
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Krokus. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!