Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Chojnik spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Chojnik*** to nowocześnie urządzona oaza spokoju pośród łąk i lasów. Znajduje się zaledwie 10 km od Jeleniej Góry. Hotel graniczy z otuliną Karkonoskiego Parku Narodowego. Można stąd wyruszyć m.in. na Śnieżkę. Hotel Chojnik dysponuje różnorodnymi atrakcjami zachęcającymi, by spędzić czas na świeżym powietrzu i w przyjemnej atmosferze.
Hotel oferuje 20 komfortowych pokoi z łazienkami, wygodnymi łóżkami, TV i bezprzewodowym Internetem. Z okien rozpościerają się piękne kojące widoki, a wokół króluje czyste powietrze. Można zamieszkać w pokoju przygotowanym dla 1, 2, 3 osób, a nawet w 4-osobowym apartamencie z odrębną sypialnią. Panują tutaj dobre warunki na pobyt rodzinny, przygotowano różne udogodnienia dla rodziców z dziećmi. W każdym pokoju znajduje się także miejsce do pracy z biurkiem oraz zestaw do czyszczenia obuwia.
Unikalna atmosfera restauracji oraz niezwykle starannie przygotowane dania sprawiają, że posiłki w hotelowej restauracji należą do wyjątkowych. Karta bazuje na tradycyjnej kuchni polskiej z domieszką regionalnych przysmaków. Śniadanie jest podawane w formie bufetu, a obiadokolacja serwowana.
Latem goście hotelu chcący aktywnie spędzić czas, mogą skorzystać z boiska do piłki plażowej. Mniej aktywni mogą wypocząć w piramidzie energetyzującej, połowić ryby w stawie, poleżeć na hamaku lub zorganizować grilla.
W sezonie zimowym goście mają możliwość bezpłatnego dostępu do dwóch oświetlonych przyhotelowych stoków narciarskich z wyciągami talerzykowymi o średniej długości 350 m. Trasy są ratrakowane i oferują dobre warunki do rekreacyjnej jazdy na nartach.
Hotel jest przyjazny dzieciom, dla których przygotowano salę zabaw, plac zabaw oraz dodatkowe udogodnienia w pokojach.
Otaczające hotel łąki i lasy stanowią idealne miejsce do odpoczynku zarówno dla gości, jak i ich czworonożnych przyjaciół. Dlatego Hotel Chojnik*** jest jak najbardziej przyjazny zwierzętom.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
maks. 3 osoby
maks. 3 osoby
maks. 4 osoby
maks. 1 osoba
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Chojnik Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 64-553 Ceradz Dolny, NIP: 7872106434
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Chojnik. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!