6 418 zł
Golden Lotus
8.1
2 opinie
4.0
326 opinii
8.1
2 opinie
4.0
326 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Nieduży (130 pokoi), czteropiętrowy hotel usytuowany przy plaży, blisko centrum, sklepów, barów, klubów nocnych, dyskotek. Polecany osobom, które chcą mieć atrakcje kurortu w zasięgu spaceru. Malownicze widoki na morze, góry i port jachtowy, system all inclusive, basen z wodą morską.
Położenie
Przy żwirowej plaży z pomostem, ok. 500 m od mariny i centrum Kemer, ok. 55 km od lotniska w Antalyi, ok. 230 km od lotniska w Gazipasa. Leżaki i parasole - bezpłatne, ręczniki - za depozytem, leżaki na pomoście - płatne.
Wyposażenie
Eleganckie lobby z barem, recepcja 24 h, restauracja, bar przy basenie, bar przy plaży, sala konferencyjna, room service, sklepiki, bezpłatne łącza WLAN.
Pokoje
Double Room Lateral Sea View - standardowy pokój dwuosobowy z możliwością dostawki; łazienka, klimatyzacja, TV sat, telefon, sejf (płatny), balkon z bocznym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 18 m kw.
Wyżywienie
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski, podwieczorek, woda, herbata, kawa, lokalne napoje i alkohole (do północy), woda w pokoju w dniu przyjazdu.
Bar plażowy - płatny.
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, basen kryty z wodą morską, tenis stołowy, siłownia, sauna, hammam, odpłatnie: spa, sporty wodne.
Dla dzieci
Wydzielona część dla dzieci w basenie.
Warunki wjazdu do kraju
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przelot liniami lotniczymi corendon airlines/sun express/pegasus airlines
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
•Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny. Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
•Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm. Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy. W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę).
•Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
•Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express i Pegasus Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń w okresie zimowym
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double lateral sea view
2 dorosłych
Warto dokupić
PERI Parking Garaże Premium, Wolności 18, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 418 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 7
Opinia z serwisu Tripadvisor
4.0
DOBRA LOKALIZACJA
Ten hotel znajduje się w świetnej lokalizacji, tuż przy plaży i w odległości spaceru od centrum Kemer. Jest bardzo czysty, a personel recepcji jest bardzo pomocny. W łazience dostępne są obfite środki higieniczne. Na śniadanie i obiad podawane jest duże wybór jedzenia. Jednakże plaża jest wąska, więc leżaki są ustawione bardzo blisko siebie. Zauważono również, że osoba zarządzająca strefą spa na dole była mało pomocna.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Październik
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.