Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2029 zł/os.
4 058 zł
Gillieru Harbour
7.4
4 opinie
4.0
573 opinie
7.4
4 opinie
4.0
573 opinie
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Promocja
Click&Go - LATO 2024
Bezpłatna zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem (1 raz możesz zmienić: hotel, wyżywienie lub pokój w ramach tego samego kierunku na inną ofertę Organizatora z wylotem do 31.10.2024 r.). Zaliczka tylko 28%.
Opis oferty
Opis hotelu
Usytuowany nad brzegiem morza, hotel Gillieru położony jest w spokojnej okolicy z widokiem na port rybacki w zatoce Świętego Pawła na północy Malty. Znajduje się tu wiele sklepów, barów restauracji oraz lokali rozrywkowych. Klimatyzowane i komfortowe pokoje są w pełni wyposażone we wszystkie udogodnienia niezbędne do przyjemnego pobytu, w tym w minibar, telewizja satelitarna, dostęp do sieci WiFi, suszarka do włosów, prywatna łazienka oraz umeblowany balkon. Na dachu hotelu znajduje się taras słoneczny z leżakami i parasolami, a także basen odkryty. Aktywni Goście mogą wypożyczyć rower i udać się na zwiedzanie wyspy na dwóch kółkach. Goście mogą skosztować pysznych dań kuchni lokalnej i międzynarodowej w znajdującej się na miejscu restauracji oraz wypić drinka w hotelowym barze.
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole •
Piaszczysto-kamienista
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Basen na dachu
Basen x1
Basen zewnętrzny
Sala telewizyjna
Wypożyczalnia rowerów •
Wyżywienie
Bez wyżywienia
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Wyżywienie info
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Dania wegetariańskie
Kawiarnia
Menu bezglutenowe
Restauracja
Udogodnienia w pokoju
Klimatyzacja
WiFi
Balkon
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały kablowe
Radio
Adapter wtyczki
Sejf •
Zestaw do parzenia kawy/herbaty
Minibar •
Prywatna łazienka
Prysznic
Suszarka do włosów
Bezpłatne zestaw kosmetyków
Udogodniania dla niepełnosprawnych w łazience
Dostawka na życzenie
Łóżeczko dziecięce na życzenieNIEDOSTĘPNE: pokoje dla palących
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 86
Całodobowa recepcja
WiFi •
Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu
Parking •
Winda
Basen zewnętrzny
Leżaki
Parasole
Taras
Taras Słoneczny
Przechowalnia bagażu
Sala telewizyjna
Czujnik dymu
Połączenia lokalne i międzynarodowe •
Całodobowa ochrona •
Wielojęzyczny personel
Sejf •
Kantor •
Wypożyczalnia samochodów •
Wypożyczalnia rowerów •
Usługa prania •
Opieka medyczna •
Opiekunka do dziecka •(na zapytanie)
Sala konferencyjna •
Usługa transferu •
Transfer lotniskowy •
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Wysokie krzesełka
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Małe zwierzęta (poniżej 5 kg) są akceptowane
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 11:00
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Odległość
Lotnisko - 20 km
Plaża – 950 m
Centrum miasta – 500 m
Przystanek komunikacji publicznej – 80 m
Atrakcje turystyczne
Rotunda w Moście – 5,8 km
Wyspy św. Pawła – 7,8 km
Stadion Narodowy Ta' Qali – 8,9 km
Miasteczko Popeye – 9,2 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Air Malta
Cena zawiera bagaż podręczny 10kg (25x40x55cm).
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 400 PLN/szt.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
&Bull; wszystkie rezerwacje dokonane do 31 marca 2024 r.
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
&Bull; wszystkie rezerwacje dokonane od 1 kwietnia 2024 r.
Oferta zawiera opiekę polskojęzycznego rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy również numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Rezerwacje dokonane od 1 kwietnia 2024 są objęte opieką polskojęzycznego rezydenta na Malcie. Hotel pobiera depozyt na czas pobytu w wysokości 200 EUR za pokój. Płatność możliwa jest gotówką lub kartą.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room (balcony)
2 dorosłych
Standard room (seaview, balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 058 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 9
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Co się stało!
Nasza trzecia wizyta w tym hotelu, który znajduje się w pięknym miejscu na wspaniałej wyspie. Niestety byliśmy bardzo rozczarowani. Ostatnio przyjechaliśmy w 2020 roku i bardzo się cieszyliśmy na więcej wspaniałego jedzenia i obsługi, które wcześniej doświadczyliśmy. Pierwszy błąd, zarezerwowaliśmy pobyt z wyżywieniem. Śniadanie było ledwo znośne, ale zupełnie nieporównywalne z wcześniej cieszącym się popularnością wyborem. Zdecydowanie było ograniczenie ilości jedzenia i trzeba było być wcześnie, aby mieć pełny wybór. Mój mąż preferował ekspres do kawy, ale udawało mu się wypić tylko jedną filiżankę każdego dnia przed jego codzienną awarią - czyżby limit dla tego ekspresu był wyczerpany? Inny ekspres był dostępny, ale gorszej jakości. Kolacja była żartem. Osoby z wykupionym pobytem z wyżywieniem nie miały wstępu do restauracji, ponieważ była ona zarezerwowana dla płacących klientów. Zostaliśmy umieszczeni w części 'kawiarnianej'. Było zimno, obsługa była nieprzyjazna, a menu było bardzo ograniczone, głównie pizza i makaron. Co gorsza, talerze dumnie oznaczają 'Restauracja z owocami morza', ale żadna opcja z rybą nie pojawia się na tym menu poza 'Ryba & Frytki'. Przystawki są wymienione w menu 'kawiarnianym', ale nie są dozwolone dla osób z wykupionym pobytem z wyżywieniem. Deser nie był wymieniony, a jedyną opcją był lody, chyba że mieliśmy szczęśliwy wieczór i zaoferowano nam ciasto! Obsługa była wykonywana niechętnie, a goście byli szybko przepychani, aby personel mógł być dostępny dla głównej restauracji. My, razem z innymi osobami z wykupionym pobytem z wyżywieniem, nazwaliśmy siebie 'ubogimi krewnymi', bo tak się czuliśmy. Hotel wykazuje oznaki braku inwestycji w niektórych obszarach (nie dotyczy to ekskluzywnej restauracji, którą oglądaliśmy z daleka). Krzesła na balkonie były zniszczone, meble w pokoju były zepsute, a niektóre wyposażenie było przestarzałe. Opinie o personelu: Personel baru przekąskowego był wspaniały, personel recepcji był w porządku, personel sprzątający był miły, ale niezbyt dokładny w wykonywanej pracy, a personel zarządzający był nieuprzejmy. Ten hotel jest skierowany do najbardziej wymagających gości i klientów korporacyjnych, dlatego powinien przestać oferować pobyty z wyżywieniem dla nas, 'ubogich ludzi'.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej