Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Factory Resort spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Wnętrza dawnej fabryki, uznanej swego czasu na najpiękniejszy przemysłowy budynek Pomorza, pieczołowicie odrestaurowano i stworzono przestronne pokoje. Ich funkcjonalne wyposażenie sprzyja wypoczynkowi i zapewnia wygodę pobytu. Każdy pokój wyposażony jest w klimatyzację, sejf, lodówkę, tv z kanałami kablowymi, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Większe pokoje mają dodatkowo część wypoczynkową. Łazienka z prysznicem wyposażona jest w ręczniki, kosmetyki hotelowe i suszarkę do włosów.
Centralnym miejscem hotelu jest restauracja, gdzie goście oraz mieszkańcy Kołobrzegu spotykają się przez cały dzień. Rozpoczyna go pożywne śniadanie codziennie świeżo przyrządzane w formie urozmaiconego bufetu, w środkowej części dnia działa bistro. Każdego dnia przygotowywane są dania regionalne, wzbogacane o elementy innych kultur i krajów, aby menu było zdrowe i pyszne.
Centrum odnowy pozwala zadbać nie tylko o ciało, ale także o umysł. Tu znajdziesz ukojenie, a dzięki odpowiednio dobranym zabiegom odbudujesz wewnętrzną równowagę, przywrócisz siły witalne, zadbasz o zdrowy wygląd. Poczuj regeneracyjną moc masaży i zabiegów z naturalnymi kosmetykami.
Nowością od 2023 roku jest świeżo otwarta klimatyczna strefa Wellness. Goście mogą relaksować się w nowym przestronnym basenie oraz strefie saun. Przygotowano tutaj suchą saunę fińską, saunę parową oraz na podczerwień. Basen wyposażono w brodzik dla dzieci. Miłośników uprawiania zdrowej aktywności ucieszy nowoczesna sala fitness z różnorodnym sprzętem.
Factory Resort to miejsce przyjazne dzieciom. Do dyspozycji najmłodszych jest pokój zabaw, brodzik w basenie oraz szereg udogodnień. Spokojna zielona okolica stwarza idealne warunki do wypoczynku w jednym z najmodniejszych kurortów polskiego wybrzeża. Niedaleko stąd na plażę oraz dworzec kolejowy – to atuty, które warto wziąć pod uwagę, planując przyjazd nad Bałtyk.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
17 m2
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Kołobrzeg to jedno z najbardziej znanych miast uzdrowiskowych nad polskim morzem. Posiada wyjątkowy mikroklimat, czyste powietrze, źródła solankowe i złoża borowiny. Malownicze krajobrazy oraz tutejsza flora i fauna niezmiennie zachwycają przez cały rok. Dzięki temu Kołobrzeg stanowi świetną i cenioną lokalizację na wypoczynek i odnowę. Fani sportów wodnych mogą skorzystać m.in. z oferty szkółek windsurfingu.
Kołobrzeg jest aktualnie czwartym największym miastem województwa zachodniopomorskiego. Leży w dolinie rzeki Parsęty, która oddziela Wybrzeże Słowiński od Wybrzeża Trzebiatowskiego. Był jedną z najstarszych osad na Pomorzu Zachodnim. Niestety 95% miasta uległo zniszczeniu w wyniku bitwy o Kołobrzeg w 1945 roku. W 1967 roku Kołobrzeg otrzymał formalnie status uzdrowiska, choć pierwszy zakład leczniczy powstał tu już w 1803 roku.
Atrakcje Kołobrzegu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Baltic Regency Sp. z o.o., ul. Jana Kasprowicza 10, 78-100 Kołobrzeg, NIP: 6711849460
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Factory Resort. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!