2 150  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
20
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
teren hotelu, plaża

9.6

2 opinie

4.5

1298 opinii

Opis oferty

Region: Costa DoradaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK851605

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie:

Hotel znajduje się po drugiej stronie promenady od pięknej plaży. Do centrum Cambrils jest około 2,5 km, a do miejscowości Salou jest około 4 km. Transport publiczny odjeżdża bezpośrednio spod hotelu. W pobliżu hotelu znajduje się wiele restauracji oraz barów. Nieco dalej znajdują się sklepy. Odległość do lotniska w Reus to około 15 km, a do lotniska w Barcelonie to koło 100 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1973. Goście zakwaterowani są w 211 pokojach. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu queen size bądź sofę. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Lodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). W pokojach znajdziecie Państwo ponadto obuwie domowe oraz prasę. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, tenis ziemny, siatkówka plażowa i golf, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. Na miejscu oczekuje Państwa zróżnicowana oferta sportowa, w tym sporty wodne jak narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, rejsy katamaranem, spływy kajakowe, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness oraz za dodatkową opłatą żeglowanie. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, bilard, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i zabiegi masażu. Program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i potrawy bezglutenowe mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – katalonia:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia. Hotel 5 -

Ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii

Hotel 4 - ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii

Hotel 3 - oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2024-10-27
Wykwaterowanie2024-11-03
2 150 zł
za pokój

Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2024-10-27
Wykwaterowanie2024-11-03
2 551 zł
za pokój

Junior suite

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2024-10-27
Wykwaterowanie2024-11-03
2 751 zł
za pokój

Junior suite

2 dorosłych

Bed and breakfast
Zakwaterowanie2024-10-27
Wykwaterowanie2024-11-03
3 287 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka2 150

Cena całkowita

2 150
Zaliczka płatna teraz624
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 7

Explore17187115185

Opinia z serwisu Tripadvisor

Październik 2023
Dodano: 04.02.2024

4.0

Ogólnie świetne doświadczenie

To miejsce było ogólnie urocze i czyste. Jestem samotną podróżniczką, a mój transfer autobusowy początkowo mnie zawiózł pod niewłaściwe miejsce. Gdy dotarłam do właściwego hotelu, byłam trochę zaniepokojona. Osoba, która mnie zameldowała, mężczyzna o imieniu David, był absolutnie niesamowity. Było tam dwóch pracowników, nieco starszych panów, i obaj byli naprawdę sympatyczni i mili. Ingrid i Yulia były również naprawdę pomocne i cierpliwe, gdy pytałam je o lokalne wycieczki katamaranem. Był tam również inny starszy pan, myślę, że miał na imię Urias, który był świetny. Sam hotel był utrzymany w dobrym stanie i wyglądał uroczo. Zmieniłam pokój na lepszy. Pierwszy pokój był wyjątkowo czysty i wszystko wyglądało nowe. Pokój, na który się przeniosłam, kosztował tylko 10 euro więcej za noc i był trochę bardziej zużyty i nie tak czysty (w lustrze był trwały ślad, a w różnych miejscach znajdowały się włosy po poprzednich gościach). Miał widok na basen/morze. Trochę się zdziwiłam w moją pierwszą noc, gdy zdałam sobie sprawę, że znajdował się bezpośrednio nad sceną przy basenie i pokazem na żywo. Pokój był jednym z pierwszych przy windach, więc sprzątanie nie zawsze się odbywało, i zastanawiam się, czy sprzątaczki były zmęczone, gdy dochodziły do mojego pokoju. Była tam młodsza pani o ciemnych włosach, która sprzątała później podczas mojego pobytu i zrobiła znacznie lepszą robotę niż w poprzednich dniach. Restauracja była trochę przytłaczająca na początku; było wiele wyborów, ale wszystko było dobrze ugotowane, a personel był ogólnie miły. Niestety, miałam tu jedno z najgorszych doświadczeń w hotelu. Czasami mam problemy z lękiem, i pewnego ranka tak się czułam. Chciałam usiąść z dala od głównej grupy podczas śniadania, więc udałam się do tyłu restauracji. Był tam stolik, który był wolny, ale jeszcze nie był nakryty. Poprosiłam jedną z pracownic (młodą kobietę o ciemnych włosach i alternatywnym stylu), żeby nakryła stolik. Wydawała się zestresowana i była nieprzyjemnie zrzędliwa, mówiąc, że ma inne stoliki do posprzątania i że powinnam znaleźć inne miejsce. To spowodowało atak lęku, a najgorsze było to, że żeby wyjść, musiałabym przejść przez całą salę, więc w panice poszłam do łazienki. Początkowo zamierzałam się zgodzić i znaleźć inne miejsce do siedzenia, ale potem zdałam sobie sprawę, że zapłaciłam za to, żeby tam być, miałam prawo tam być, i logiczne było, że personel musi nakryć wszystkie stoliki, włącznie z tym, przy którym chciałam usiąść. Nie powinno być problemem, żeby priorytetowo nakryć stolik, który poprosiłam, a będąc zaniepokojoną, było mało prawdopodobne, żebym mogła zachować spokój w środku sali pełnej obcych. Porozmawiałam z kierownikiem, prosząc, żeby załatwił stolik. Chciał, żebym była obecna, gdy rozmawiał z pracownicą bezpośrednio. Kiedy próbowałam jej coś wyjaśnić, znowu była lekceważąca i dosłownie mnie zignorowała. Innym niekorzystnym zdarzeniem, które miałam, było spotkanie z dwoma młodymi mężczyznami na recepcji, myślę, że mieli na imię Dan i Julio/Enrike (wiem tylko, że to było imię jakiejś sławnej osoby). Ich zachowanie było dziwnym połączeniem zawodowej arogancji. Zadzwoniłam do hotelu pewnego wieczoru po późnym powrocie z Barcelony (stresująca podróż z powodu zmiany/odwołań pociągów). Gdy dotarłam na stację, nie było taksówek, więc zadzwoniłam ponownie do hotelu. Okazało się, że anulowali taksówkę, mówiąc, że osoba, z którą rozmawiali, powiedziała, że już są w drodze, żeby odebrać kobietę (kogoś innego) ze stacji, więc zatwierdzili anulowanie. Gdy zdałam sobie sprawę, że z powodu tego nie zdążę na kolację, zapytałam, czy można coś zrobić. Młody mężczyzna powiedział, że w najlepszym wypadku mogę zamówić pizzę. Gdy dotarłam do hotelu, restauracja była otwarta, więc postanowiłam zapytać, czy mogę zabrać jedzenie do pokoju, bo restauracja była zamknięta. Jeden z młodych mężczyzn przeszedł obok mnie w kierunku restauracji, mijając mnie i gdy przechodził, spojrzał na mnie, potem na zegarek i pokręcił głową. Taka bierna agresywność była nie do uwierzenia. Jako samotna, czarna podróżniczka jestem bardzo świadoma swojego otoczenia. Nikt naprawdę nie kwestionuje czujności samotnej podróżniczki na wakacjach. Jednak niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, jak rasa wpływa na tę dynamikę, gdy chodzi o takie rzeczy jak możliwość zrelaksowania się i załatwiania spraw bez bycia postrzeganym jako problematyczny, zagrożenie, niewykształcony, niegrzeczny itp. Ogólnie w tym hotelu świetnie radzono sobie z zapewnieniem obsługi, w której czułam się jak ceniony klient, ale nie mogę nie zauważyć bardzo nielicznych razy, kiedy nie czułam się widziana ani ceniona jako klient. Oczywiście nie mam pojęcia, co wpłynęło na to traktowanie, ale personel powinien być świadomy, że obsługując ludzi z różnych środowisk, istnieje wiele niuansów, które mogą zaważyć na ich doświadczeniu. Strefa spa była mała i trzeba było rezerwować ze względu na jej rozmiar, ale robiła to, co miała robić. Masaż limfatyczny, który tam miałam, był niesamowity, gorąco polecam. Kilka razy skorzystałam z siłowni, i mimo że była mała, miała odpowiedni sprzęt. Okolica była piękna, a lokalne restauracje też były świetne. Poleciłabym ten hotel każdemu, zarówno rodzinom, jak i osobom podróżującym samotnie, ogólnie świetny pobyt.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
20°C
12°C
21°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej