Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Boutique Hotels Wrocław spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddane zostały przytulne pokoje, z których każdy wyposażony jest w: telewizor, bezprzewodowy internet WiFi, zestaw do parzenia kawy i herbaty, czajnik elektryczny oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
Każdy dzień rozpoczyna się tu od bogatego bufetu śniadaniowego podawanego w godzinach 7:00 - 10:00. Kuchnia bazuje na świeżych, sezonowych produktach najwyższej jakości.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
We Wrocławiu znajduje się najwyższy biurowiec w Polsce - Sky Tower. Mierzy on 212 metrów wysokości, a na 49 piętrze mieści się punkt widokowy.
Wrocławskie ZOO z nowoczesnym Afrykarium jest znane w całej Polsce. Trudno się dziwić - jest to unikat na skalę światową, o czym można przekonać się spacerując tunelami pełnymi afrykańskich stworzeń.
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Central Found of Immovables Sp. z o.o., Plac Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, NIP: 7282410591
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotels Wrocław. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!