Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center spełnia standardy Triverna
Znana marka hotelowa Best Western zawitała do Rzeszowa. W bardzo dogodnej lokalizacji otwarto 3-gwiazdkowy Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center. Atutami obiektu są nowoczesne udogodnienia i wnętrza, które przeszły gruntowny remont, a także dogodna lokalizacja – hotel mieści się blisko centrum Rzeszowa, ale w jego spokojnej części, będąc dobrą bazą do zwiedzania miasta oraz okolicy. Zaledwie 10 minut spacerem od hotelu znajduje się Zamek Lubomirskich, a niespełna kwadrans wystarczy, by przenieść się na bulwary wzdłuż rzeki Wisłok. Spacerem dojdziemy też na centralnie położony Rynek miejski, z multimedialną fontanną po drodze.
Hotel składa się z dwóch budynków: współczesnej części noclegowej oraz przyległego zabytkowego budynku z XVII wieku, w którym znajduje się recepcja, restauracja oraz sale konferencyjne. Nowoczesne rozwiązania zastosowane w hotelu idealnie współgrają z zachowanymi zabytkowymi elementami architektury: stylowymi łukami, dużymi, zaokrąglonymi oknami, historycznymi ornamentami. Generalny remont obiektu zakończył się w maju 2023 roku i całkowicie odmienił jego wygląd oraz podniósł standard.
Best Western Plus Hotel Rzeszów oddaje do dyspozycji gości 60 nowoczesnych komfortowych pokoi. Ich wnętrza są przestronne i dobrze wyposażone. W każdym pokoju jest klimatyzacja, zestaw do parzenia kawy i herbaty, hotelowa lodówka, sejf, TV, Wi-Fi, wygodne łóżko. W nowoczesnej łazience z kabiną prysznicową goście znajdą hotelowe kosmetyki, suszarkę do włosów, ręczniki.
W hotelu mieści się Restauracja Hetmańska specjalizująca się w daniach kuchni polskiej i regionalnej. Jest także bar serwujący finezyjne drinki. Przytulna i kameralna restauracja mieści się w historycznej części hotelu. Można tutaj spróbować potraw, z których słynie Podkarpacie, np. pierogi z bryndzą, żurek podkarpacki czy placki po bieszczadzku. Na hotelowych gości codziennie czeka śniadanie w formie bufetu z wyborem zimnych i gorących dań, bazujących na produktach od lokalnych dostawców. Restauracja posiada wyjście na taras i zielony ogródek dostępny w ciepłych miesiącach.
Przed hotelem znajduje się duży parking przeznaczony dla 50 samochodów osobowych. Hotel jest przyjazny zwierzętom.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.27 m2
maks. 2 osoby
27 m2
maks. 2 osoby
Rzeszów to miasto pełne uroku i dobrego klimatu. Będąc stolicą Podkarpacia, stanowi dogodną bazę wypadową do zwiedzania regionu. Pobyt w Rzeszowie warto wykorzystać do zobaczenia rezydencji magnackiej Lubomirskich i Potockich w Łańcucie (19 km), urokliwego pałacyku myśliwskiego Potockich w Julinie (35 km), oddania się spacerowi po ścieżkach leśnego rezerwatu przyrody Mójka (30 km), przyjrzeniu się startom i lądowaniom samolotów z tarasu widokowego na lotnisku Jasionka (14 km), wypoczynku nad zalewem w Bratkowicach (18 km), oddychania najodowanym powietrzem w Sołonce (20 km), gdzie znajduje się źródło wody leczniczej i kaskada solankowa. Z Rzeszowa jest już całkiem niedaleko w Bieszczady czy do Magurskiego Parku Narodowego – oba piękne przyrodniczo obszary dzieli od miasta około stu kilometrów.
Najważniejsze atrakcje Rzeszowa:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PHH Hotele Sp. z o.o. , Żwirki i Wigury 1 J, 00-906 Warszawa, NIP: 6762278406
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!