Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Apartamenty Jedlina spełnia standardy Triverna
Apartamenty Jedlina znajdują się w Zakopanem. Są usytuowane zaledwie 1 km od Krupówek, 550 m od Term Zakopiańskich oraz 2 km od Tatrzańskiego Parku Narodowego. Doskonała lokalizacja czyni ten obiekt chętnie wybieranym przez Gości. To wspaniałe miejsce na wypoczynek, dające możliwości skorzystania z wielu atrakcji, jakie kryje w sobie tatrzańska stolica Polski.
Obiekt oferuje apartamenty 2, 3, 4 i 6-osobowe. W ich wyposażeniu są: TV, WI-FI oraz aneks kuchenny z płytą indukcyjną, lodówką, zmywarką, ekspresem do kawy i zestawem do parzenia kawy i herbaty. Wszystkie apartamenty posiadają prywatne łazienki z prysznicem, zestawem kosmetyków, kompletem ręczników i suszarką do włosów. Część z apartamentów dysponuje balkonem, skąd można podziwiać zachwycający widok na góry. Wnętrza urządzono w przytulnym stylu, nawiązującym do górskiego klimatu. Są nowoczesne, eleganckie i funkcjonalne, dzięki czemu wypoczynek w tym miejscu jest niezwykle komfortowy.
Goście mogą skorzystać z opcji śniadań cateringowych, które są dostarczane bezpośrednio do apartamentów. W okolicy znajduje się także dużo punktów gastronomicznych - kawiarni i restauracji oraz sklepy spożywcze.
W pensjonacie Jedlina przygotowano również specjalną strefę relaksu, stworzoną po to, aby zapewnić harmonijny odpoczynek w intymnej atmosferze. Można tu skorzystać z sauny, wyciszyć się, uspokoić myśli i naładować pozytywną energią.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:30 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.21 m2
maks. 2 osoby
22 m2
maks. 2 osoby
23 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
27 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
27 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
31 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
34 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Apartamenty Jedlina Renata Żmurko, ul. Tytusa Chałubińskiego 14a, 34-500 Zakopane, NIP: 7931291842
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Apartamenty Jedlina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!