Szukaj wszędzie Szukaj w wybranej lokalizacji
970x90 ZNI?KA
Newsletter
newsletter
Wybierz lokalizację:
zapisz mnie

Kurs online z certyfikatem: Specjalista e-biznesu za 129 zł z firmą Kar-Group

od129
Zegarek
..............................................................................................
Oferta z Groupon
..............................................................................................
Poleć znajomym:
Ważne:

Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Realizacja: należy przesłać mailowo zakupiony groupon na adres: [email protected] wraz z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu. Klient otrzyma maila zwrotnego z loginem i hasłem do platformy szkoleniowej.
Dodatkowe informacje: kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej. Po zakończeniu modułów kursant dostaje test sprawdzający nabyte umiejętności. Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie minimum 70% poprawnych odpowiedzi. Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.


Oferta

  • 129 zł za kurs online z certyfikatem: Specjalista e-biznesu.

Dodatkowe informacje:

  • kursant otrzymuje dokument zaświadczający odbycie szkolenia w wersji PDF po polsku (certyfikat),
  • na certyfikatach nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową,
  • kurs doszkalający w Kar-Group pomoże w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej,
  • kurs uznawany przez urzędy pracy i pomocny przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE,
  • dodatkowe dokumenty drukowane, jak certyfikaty, dyplom, legitymacja lub puchar uczestnik może wykupić po rozpoczęciu szkolenia; uczestnik będzie miał możliwość dokupienia dokumentów w języku angielskim lub niemieckim

Struktura kursów:

  • otrzymanie dostępu do platformy e-learningowej, w której znajdują się moduły tematyczne
  • test wielokrotnego wyboru, warunkiem zaliczenia którego jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi
  • czas pracy oraz ukończenia kursu dostosowany jest przez kursanta samodzielnie do jego indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Czas na zrealizowanie szkolenia to 60 dni (można ten okres bezpłatnie przedłużyć).

Materiał dydaktyczny:

  1. Wprowadzenie
    • pojęcie e-biznesu
    • podstawowe pojęcia w e-biznesie
    • zalety e-biznesu
    • 4 najważniejsze elementy e-biznesu
  2. E-biznes – charakterystyka
    • gospodarka elektroniczna
    • ekonomia w e-biznesie
    • funkcjonowanie oraz mechanizmy gospodarki sieciowej
    • rodzaje transakcji, rynki dóbr i usług w e-biznesie
    • tworzenie relacji i sieci
  3. Różne strategie w e-biznesie
    • trójkąt strategiczny
  4. Różne modele e-biznesu wg P. Greenspuna
  5. Budowanie świadomości marki w e-biznesie – branding
    • poznanie grupy docelowej
    • pozycjonowanie i branding
    • różne sposoby na nazwanie serwisu www e-firmy
  6. Automatyzacja w e-biznesie
    • automatyzacja jako klucz do sukcesu w e-biznesie
    • outsourcing
  7. Dystrybucja w e-biznesie
    • strony internetowe
    • sklep internetowy
    • partner strategiczny
    • aukcje internetowe
  8. Zasady copywritingu
    • AIDA
    • pisanie o korzyściach, które są poparte cechami
    • zasada 3 czynników
    • oddziaływanie na emocje – wizualizacje
    • najskuteczniejsza technika w copywritingu – napisz, poczekaj, zredaguj
  9. E-mail marketing
    • e-zin
    • newsletter
    • kursy e-mailowe
    • komercyjne mailingi
  10. Skuteczne maile – struktura i zasady tworzenia
    • budowa maila – zasady
    • porady dotyczące pisania skutecznych maili
  11. Marketing w e-biznesie
    • pojęcie świadomego marketingu
    • kampania reklamowa
    • wskaźniki marketingowe
    • mechanika działania dźwigni marketingowej
    • skuteczność kampanii reklamowych (wskaźnik CR)
    • sposób na sprawdzenie, czy e-firmę stać na reklamę
  12. Prowadzenie e-biznesu – wskazówki
    • zmiany w kulturze pracy
    • zarządzanie zmianami
    • planowanie w e-biznesie
  13. Przekształcanie biznesu w e-firmę
    • powołanie zespołu
    • określenie kierunku zmian
    • poznanie klienta
    • analiza istniejących procesów
    • upraszczanie procedur
    • planowanie i przygotowanie technicznych oraz alternatywnych rozwiązań
  14. Podsumowanie

Literatura uzupełniająca (nieobowiązkowa):

  1. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale, 2014, Wyd. Onepress
  2. Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, 2011, Wyd. Onepress

Literatura dostępna online:

  1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski
  2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz
  3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy
  4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak

.............................................................................................................................................................................
Dokładniejszy opis tej oferty wraz ze zdjęciami znajdziesz na stronie oferenta - przejdź do oferty teraz
Inne oferty:
Wybierz kategorię
główne
Travel (42941)
Shopping (176)
Bilety (140)
Hotele
lokalne
Białystok (585)
▼ Pokaż całe menu ▼

Polub nas na Facebooku:

Białystok jest to miasto położone w północno-wschodniej Polsce nad rzeką Białą. Białystok pełni ważną rolę gospodarczą, naukową i kulturalną w naszym kraju. Białystok jest ciekawym miejscem zarówno dla stałych mieszkańców jak i gości odwiedzających. Będąc tutaj warto zobaczyć liczne zabytki, kościoły, ratusz, rynek miejski, pałacyk, piękne parki oraz muzea. Białystok łączy w sobie ciekawą przeszłość ze współczesnością. Posiada rozbudowaną infrastrukturę drogową i kolejową, a w centrum znajduje się wiele ciekawych miejsc: restauracji, lokali, punktów usługowych, sklepów i galerii handlowych. Potrzeby ludzi związanych z Białystokiem dostrzegł portal z zakupami grupowymi- Grupeo. Na swojej stronie internetowej codziennie prezentuje atrakcyjne oferty usług i produktów zawierających znaczne rabaty oraz zniżki cenowe. Dzięki Grupeo każdy może w łatwy sposób zakupić kupon rabatowy uprawniający do skorzystania z promocji. Wybór ofert handlowych znajdujących się na Grupeo jest bardzo duży  i trafiają one do różnego rodzaju odbiorców- mających różne zainteresowania i oczekiwania. Portal pomaga odnaleźć i zakupić specjalne okazje. Wśród nich napewno znajdą się rabaty na noclegi w hotelach i apartamentach, zniżki do  smacznych restauracji, atrakcyjne pakiety kosmetyczne, fryzjerskie i dentystyczne czy też efektywne szkolenia. Grupeo promuje smartshopping, czyli satysfakcjonujące zakupy za niskie ceny, gdyż rabaty w zakupach grupowych sięgają nawet do 70%! Warto skorzystać z przywilejów i nabywać markowe ciuchy, oryginalne kosmetyki, sprawdzony sprzęt elektroniczny i multimedialny, asortyment wyposażenia domu i ogrodu, zabawki oraz wiele produktów codziennej potrzeby. Warto wspomnieć, że każda prezentowana na Grupeo oferta w formie promocji ma ograniczoną dostępną ilość dla kupujących oraz posiada ściśle określony czas ważności. Tak więc, aby skorzystać z okazji swoje decyzje o kupnie trzeba podejmować w wyznaczonym czasie, zgodnie z obowiązującym regulaminem, gdyż inaczej straci się możliwość zdobycia kuponu uprawniającego do zniżki. Wiele osób wie o tym i dostrzega korzyści płynące z funkcjonowania zakupów grupowych w Polsce. Z przyjemnością korzysta z Grupeo- oszczędzając swój czas oraz pieniądze, mając przy tym satysfakcję z podjętych decyzji o zakupach.

© 2018 Grupeo.pl Strona główna RSSKontakt Reklama Zgłoś błąd Zasugeruj zmiany Lista ofert Kody rabatowe

Do góry