Szukaj wszędzie Szukaj w wybranej lokalizacji
Newsletter
newsletter
Wybierz lokalizację:
zapisz mnie

Nagranie odcinka programu cyklicznego poświęconego firmie klienta za 1900 zł w Telewizji Warszawa (zamiast 3400 zł)

3400 złod1900
Zegarek
..............................................................................................
Rabat: 44%
..............................................................................................
Oferta z Groupon
..............................................................................................
Poleć znajomym:
Ważne:

Skuteczna reklama własnej firmy w Telewizji Warszawa – możliwość dotarcia do tysięcy klientów

Groupon ważny przez 1 miesiąc od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić maks. 8 grouponów, ale wykorzystać maks. 4 groupony.
Dodatkowe informacje: nie musisz drukować grouponu – wystarczy, że pokażesz go na urządzeniu mobilnym.
Sprawdź dostępne terminy i rezerwuj marketing@telewizjawarszawa.pl.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

Oferta

  • 1900 zł zamiast 3400 zł za nagranie odcinka programu cyklicznego poświęconego firmie klienta (odcinek programu „FIRMOteka”, „GASTROmaniak” lub „Dobra Szkoła”).

W cenie grouponu:

  • produkcja odcinka programu cyklicznego prezentującego firmę (zamawiający posiada decydujący głos na temat treści zawartej w odcinku), 
  • program poświęcony firmie zamawiającego,
  • umieszczenie reklamy firmy na Fanpagu Telewizji Warszawa (lub FP innej stacji, w zależności od dokonania zakupu) – klient dostarcza grafikę reklamową,
  • gotowy, zmontowany film jest przesyłany klientowi w ciągu 7 dni od emisji pocztą, na płycie CD,
  • utrzymanie filmu na serwerach Telewizji Warszawa (lub innej stacji wg zakupu) przez 1 rok od dnia emisji.

„FIRMOteka”

  • czas trwania: 10-15 minut,
  • emisja: 2 razy w tygodniu,
  • premiera: w każdy poniedziałek i czwartek.

W każdym odcinku prezentowana jest jedna z warszawskich firm. Widz ma okazję poznać historię firmy, zakres jej działania, jak również pracowników i plany na przyszłość. Program promuje lokalny biznes. Widz, oprócz ciekawostek na temat danej firmy, może wygrać ufundowane przez nią nagrody.

„GASTROmaniak” 

  • czas trwania: 10-15 minut
  • emisja: raz w tygodniu,
  • premiera: w każdą niedzielę.

W każdym odcinku prezentowana jest jedna z warszawskich firm z branży gastronomicznej. Widz ma okazję poznać historię firmy, zobaczyć pracowników w trakcie pracy i posłuchać ich. Program promuje lokalne firmy gastronomiczne. W prawie każdym odcinku widz może wygrać ufundowaną przez daną firmę nagrodę.

„Dobra Szkoła”

  • czas trwania: 10-15 minut,
  • emisja: raz w tygodniu,
  • premiera: w każdą sobotę.

Program prezentuje warszawskie placówki związane z szeroko pojętą edukacją. Reporterzy odwiedzają żłobki, przedszkola, szkoły, uczelnie wyższe oraz instytucje i firmy oferujące kursy. W każdym odcinku ilustrują funkcjonowanie innej placówki, jej sposób przygotowania uczniów do zawodu, jak również rozmawiają z najważniejszymi ludźmi w szkole, z uczniami i absolwentami. Jednym z celów programu jest pomoc w wyborze drogi edukacji.

Telewizja Internetowa Warszawa

Wystarczyło zaledwie pół roku, by Telewizja Warszawa od momentu wyemitowania pierwszego programu w lipcu 2011 roku była najczęściej wyszukiwaną telewizją lokalną w wyszukiwarce Google. Według WS Stats przez ostatni rok osiągała co miesiąc średnią oglądalność na poziomie 89.235 tys. unikalnych widzów. Nic więc dziwnego, że Telewizja Warszawa szybko stała się atrakcyjnym kanałem reklamowym dla przedsiębiorców. Informuje nie tylko o lokalnych wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych, ale również produkuje materiały prezentujące firmy i instytucje. Skuteczność przygotowanego na zamówienie reportażu jest nieporównywalnie większa od tradycyjnej reklamy, gdyż widz nie odbiera go jako płatnej formy promocji, ale źródło ciekawej informacji. Głównymi formatami Telewizji Warszawa są programy z cyklu „FIRMOteka”, „GASTROmaniak” i „Dobra Szkoła”. Innymi formami reklamy są banery na stronach stacji z grupy Leinad Media oraz roolupy, odzież wierzchnia i samochody.


.............................................................................................................................................................................
Dokładniejszy opis tej oferty wraz ze zdjęciami znajdziesz na stronie oferenta - przejdź do oferty teraz
Al. Solidarności 115 lok.2
Al. Solidarności 115 lok.2, Warszawa

Strona firmowa
Inne oferty:
Wybierz kategorię
główne
Travel (27423)
Shopping (1431)
Bilety (128)
Hotele
lokalne
Warszawa (2412)
▼ Pokaż całe menu ▼
Źródła
Wszystkie (2412)
Groupon (3422)
MyDeal (202)
Infobuzer (134)
Fastdeal (100)
Travelist (10)
Triverna (8)

Polub nas na Facebooku:

Warszawa - stolica Zakupów Grupowych

To właśnie mieszkańcy Warszawy najchętniej korzystają z zakupów grupowych w Polsce. Nie ma się czemu dziwić, w końcu to stolica Polski i miasto z największą liczbą mieszkańców. Warszawiacy są najliczniejszą grupą odwiedzających portal Grupeo, często kupują kupony rabatowe do restauracji i na zabiegi kosmetyczne. Większość z odwiedzających Grupeo mieszkańców Warszawy to kobiety w wieku od 25 do 35 lat. Równie często na Grupeo.pl przez warszawiaków są odwiedzane kategorie Shopping i Travel, gdzie weekendowe wypady nad morze lub w góry stanowią 90% kupowanych tam ofert. Największą popularnością w Warszawie cieszy się portal Groupon, na drugim miejscu jest portal z wycieczkami Travelist, trzecie miejsce zajmuje portal MyDeal, czwarte zaś FastDeal, piąte Kupbon.

Od kilku lat kupony rabatowe w Warszawie cieszą się stałą ogromną popularnością. Nie ma dnia, żeby nie srzedawały się w Warszawie setki ofert zakupów grupowych. Pomimo dużej liczby galerii handlowych, jak na przykład Złote Tarasy, Arkadia, Galeria Mokotów, Blue City i inne znane galerie to i tak Grupeo jest często odwiedzaną wirtualną galerią handlową z samymi rabatami i wyprzedażami. W Warszawie swoją siedzibę ma największy portal dostarczający swoje ofert do Grupeo jakim jest Groupon. Często można w Warszawie spotkać reklamy zachęcające do odwiedzania różnych portali zakupów grupowych, ale i tak najlepiej jest odwiedzać Grupeo.pl, gdyż tutaj dostępne są wszystkie portale zakupów grupowych i kuponów rabatowych w jednym miejscu. Każdy mieszkaniec Warszawy znajdzie zniżkę na interesującą go ofertę spędzenia wolnego czasu. Większość popularnych lokali w Warszawie ma bądź miała już swoją ofertę na Grupeo, dlatego warto często odwiedzać nasz portal aby nie przegapić fajnych ofert. Codziennie dodaje się do lokalizacji Warszawa kilkadziesiąt nowych ofert kuponów rabatowych z kilkunastu portali zakupów grupowych w Polsce.

 

© 2016 Grupeo.pl Strona główna RSSKontakt Reklama Zgłoś błąd Zasugeruj zmiany Lista ofert Kody rabatowe

Do góry