Szukaj wszędzie Szukaj w wybranej lokalizacji
Newsletter
newsletter
Wybierz lokalizację:
zapisz mnie

Key Account Manager: kurs online z zaświadczeniem MEN za 59 zł w P&M Management Group

od59
Zegarek
..............................................................................................
Oferta z Groupon
..............................................................................................
Poleć znajomym:
Ważne:

40-godzinny ekurs przygotuje do pracy na stanowisku koordynatora ds. kluczowych klientów w departamentach sprzedażowo-marketingowych

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Realizacja: groupon należy przesłać mailowo na adres szkolenia@pm-managementgroup.home.pl z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu. Login z hasłem do platformy szkoleniowej zostanie przesłany w wiadomości zwrotnej. 
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.



Oferta

  • 59 zł za 40-godzinny kurs online Key Account Manager (kierownik ds. kluczowych klientów) z zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnym ze wzorem MEN.

Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie jego ukończenia (wydawane na wzorach MEN - ustawa z dnia 11.01.2012 Dz.U z 2014 r poz. 622) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie, egzamin i przesyłkę.

Kurs adresowany jest do wszystkich osób starających się o stanowisko Key Account Manager oraz stanowisk kierowniczych w departamentach sprzedażowo-marketingowych. Polecany dla osób pracujących w handlu, w działach obsługi klienta, działu zakupów, marketingu i sprzedaży, wszystkich pragnących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności związane z biznesem i sprzedażą na rynku.

Program kursu:

  1. Charakterystyka zawodu kierownika ds. kluczowych klientów.
  2. Autoprezentacja (wygląd zewnętrzny, mowa ciała).
  3. Umiejętności komunikacyjne niezbędne w zawodzie kierownika ds. kluczowych klientów (zadawanie pytań, umiejętne słuchanie, mówienie, empatia, metaprogramy, implikacje).
  4. Zasady prowadzenia negocjacji z klientami.
  5. Praca w zespole. Zarządzanie zespołem.
  6. Marketing w zawodzie kierownika ds. kluczowych klientów.
  7. Znajomość rynku. Analiza makroekonomiczna, mikroekonomiczna przedsiębiorstwa oraz analiza SWOT.
  8. Obsługa klienta - typy klientów, etapy rozmowy sprzedażowej, analiza potrzeb klienta, prezentacja produktu, reakcja na zastrzeżenia oraz najczęściej popełniane błędy podczas obsługi klienta.

Dodatkowe informacje:

  • Czas kursu: 40 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.
  • Kurs kończy egzamin wewnętrzny, który obejmuje sprawdzenie wiadomości zdobytych na kursie.

.............................................................................................................................................................................
Dokładniejszy opis tej oferty wraz ze zdjęciami znajdziesz na stronie oferenta - przejdź do oferty teraz
Inne oferty:
Wybierz kategorię
główne
Travel (29337)
Shopping (1435)
Bilety (125)
Hotele
lokalne
Warszawa (2379)
▼ Pokaż całe menu ▼
Źródła
Wszystkie (2379)
Groupon (3370)
MyDeal (208)
Infobuzer (136)
Fastdeal (88)
Triverna (8)
Travelist (8)

Polub nas na Facebooku:

Warszawa - stolica Zakupów Grupowych

To właśnie mieszkańcy Warszawy najchętniej korzystają z zakupów grupowych w Polsce. Nie ma się czemu dziwić, w końcu to stolica Polski i miasto z największą liczbą mieszkańców. Warszawiacy są najliczniejszą grupą odwiedzających portal Grupeo, często kupują kupony rabatowe do restauracji i na zabiegi kosmetyczne. Większość z odwiedzających Grupeo mieszkańców Warszawy to kobiety w wieku od 25 do 35 lat. Równie często na Grupeo.pl przez warszawiaków są odwiedzane kategorie Shopping i Travel, gdzie weekendowe wypady nad morze lub w góry stanowią 90% kupowanych tam ofert. Największą popularnością w Warszawie cieszy się portal Groupon, na drugim miejscu jest portal z wycieczkami Travelist, trzecie miejsce zajmuje portal MyDeal, czwarte zaś FastDeal, piąte Kupbon.

Od kilku lat kupony rabatowe w Warszawie cieszą się stałą ogromną popularnością. Nie ma dnia, żeby nie srzedawały się w Warszawie setki ofert zakupów grupowych. Pomimo dużej liczby galerii handlowych, jak na przykład Złote Tarasy, Arkadia, Galeria Mokotów, Blue City i inne znane galerie to i tak Grupeo jest często odwiedzaną wirtualną galerią handlową z samymi rabatami i wyprzedażami. W Warszawie swoją siedzibę ma największy portal dostarczający swoje ofert do Grupeo jakim jest Groupon. Często można w Warszawie spotkać reklamy zachęcające do odwiedzania różnych portali zakupów grupowych, ale i tak najlepiej jest odwiedzać Grupeo.pl, gdyż tutaj dostępne są wszystkie portale zakupów grupowych i kuponów rabatowych w jednym miejscu. Każdy mieszkaniec Warszawy znajdzie zniżkę na interesującą go ofertę spędzenia wolnego czasu. Większość popularnych lokali w Warszawie ma bądź miała już swoją ofertę na Grupeo, dlatego warto często odwiedzać nasz portal aby nie przegapić fajnych ofert. Codziennie dodaje się do lokalizacji Warszawa kilkadziesiąt nowych ofert kuponów rabatowych z kilkunastu portali zakupów grupowych w Polsce.

 

© 2016 Grupeo.pl Strona główna RSSKontakt Reklama Zgłoś błąd Zasugeruj zmiany Lista ofert Kody rabatowe

Do góry