Szukaj wszędzie Szukaj w wybranej lokalizacji
Newsletter
newsletter
Wybierz lokalizację:
zapisz mnie

Key Account Manager: kurs online z zaświadczeniem MEN za 59 zł w P&M Management Group

od59
Zegarek
..............................................................................................
Oferta z Groupon
..............................................................................................
Poleć znajomym:
Ważne:

40-godzinny ekurs przygotuje do pracy na stanowisku koordynatora ds. kluczowych klientów w departamentach sprzedażowo-marketingowych

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Realizacja: groupon należy przesłać mailowo na adres szkolenia@pm-managementgroup.home.pl z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu. Login z hasłem do platformy szkoleniowej zostanie przesłany w wiadomości zwrotnej. 
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.



Oferta

  • 59 zł za 40-godzinny kurs online Key Account Manager (kierownik ds. kluczowych klientów) z zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnym ze wzorem MEN.

Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie jego ukończenia (wydawane na wzorach MEN - ustawa z dnia 11.01.2012 Dz.U z 2014 r poz. 622) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie, egzamin i przesyłkę.

Kurs adresowany jest do wszystkich osób starających się o stanowisko Key Account Manager oraz stanowisk kierowniczych w departamentach sprzedażowo-marketingowych. Polecany dla osób pracujących w handlu, w działach obsługi klienta, działu zakupów, marketingu i sprzedaży, wszystkich pragnących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności związane z biznesem i sprzedażą na rynku.

Program kursu:

  1. Charakterystyka zawodu kierownika ds. kluczowych klientów.
  2. Autoprezentacja (wygląd zewnętrzny, mowa ciała).
  3. Umiejętności komunikacyjne niezbędne w zawodzie kierownika ds. kluczowych klientów (zadawanie pytań, umiejętne słuchanie, mówienie, empatia, metaprogramy, implikacje).
  4. Zasady prowadzenia negocjacji z klientami.
  5. Praca w zespole. Zarządzanie zespołem.
  6. Marketing w zawodzie kierownika ds. kluczowych klientów.
  7. Znajomość rynku. Analiza makroekonomiczna, mikroekonomiczna przedsiębiorstwa oraz analiza SWOT.
  8. Obsługa klienta - typy klientów, etapy rozmowy sprzedażowej, analiza potrzeb klienta, prezentacja produktu, reakcja na zastrzeżenia oraz najczęściej popełniane błędy podczas obsługi klienta.

Dodatkowe informacje:

  • Czas kursu: 40 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.
  • Kurs kończy egzamin wewnętrzny, który obejmuje sprawdzenie wiadomości zdobytych na kursie.

.............................................................................................................................................................................
Dokładniejszy opis tej oferty wraz ze zdjęciami znajdziesz na stronie oferenta - przejdź do oferty teraz
Inne oferty:
Wybierz kategorię
główne
Travel (30452)
Shopping (1433)
Bilety (125)
Hotele
lokalne
Opole (361)
▼ Pokaż całe menu ▼
Źródła
Wszystkie (361)
Groupon (343)
Travelist (1)
MyDeal (1)
Triverna (1)

Polub nas na Facebooku:

Opole jest to miasto położone w południowo-zachodniej Polsce na Nizinie Śląskiej, nad rzeką Odrą. Opole stanowi ważną rolę jako ośrodek gospodarczy, naukowy i kulturalny w naszym kraju. Opole posiada rozbudowaną infrastrukturę drogową i kolejową oraz jest miejscem wielu inwestycji krajowych i zagranicznych. Miasto jest przyjazne zarówno dla stałych mieszkańców jak i gości je odwiedzających. W centrum miasta znajdują się muzea, katedry, parki, stary rynek, ratusz, a także wiele punktów usługowych i gastronomicznych, jak i lokali rozrywkowych- przyciągających wielu ludzi. Mieszkańcy jak i również turyści chętnie odwiedzają galerie handlowe, supermarkety jak i mniejsze sklepy. Do wszystkich osób mających powiązanie z Opolem portal Grupeo kieruje swoje oferty zakupów grupowych. W specjalnej kategorii zawierającej promocyjne produkty i usługi pod nazwą "Opole"- prezentuje oferty zawierające rabaty i zniżki cenowe w stosunku do cen rynkowych. Grupeo zbiera promocje z różnych serwisów zakupów grupowych i  pokazuje je w jednym miejscu- co  z pewnością pomaga wielu ludziom zaoszczędzić czas oraz pieniądze. Każdy użytkownik Grupeo z pewnością dostrzeże tutaj wiele okazji! Na Grupeo znajdują się między innymi rabaty na pobyty w hotelach i apartamentach, zniżki do smacznych restauracji oraz atrakcyjne pakiety na zabiegi kosmetyczne, dentystyczne i fryzjerskie. Przeglądając dalej stronę internetową serwisu Grupeo można znaleźć kupony rabatowe na modne perfumy, markową odzież, sprawdzony sprzęt elektroniczny i multimedialny, asortyment wyposażenia domu i ogrodu, kursy szkoleniowe oraz nabyć wiele ciekawych produktów codziennego użytku. Aby skorzystać z pojawiających się na Grupeo okazji wystarczy zdobyć bon uprawniający do otrzymania promocji. Warto podkreślić, że każda prezentowana na portalu oferta handlowa ma ograniczoną ilość dla konsumentów oraz ma przewidziany czas ważności. Aby nie utracić szans na zdobycie kuponu należy decyzję o jego zakupie podejmować w wyznaczonym w regulaminie czasie, inaczej szansa na zniżkę przepadnie. Na stronach Grupeo codziennie pojawiają się oferty zakupów grupowych dotyczące różnych dziedzin naszego życia- tak więc każdy powienien znaleźć tutaj coś co spełni oczekiwania i wymagania. Grupeo to także promocja zakupów niosących ze sobą satysfakcję i zadowolenie konsumentów. Często zdarza się, że zakupione usługi czy produkty nabywamy nawet z 70% rabatem w stosunku do ceny rynkowej. Każdy może skorzystać z przywilejów zakupów grupowych i zacząć oszczędzać razem z Grupeo!

© 2016 Grupeo.pl Strona główna RSSKontakt Reklama Zgłoś błąd Zasugeruj zmiany Lista ofert Kody rabatowe

Do góry